به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
وی در پاسخ به این سوال که برخی از تحلیگران سیاسی معتقدند آقای فرخیانی مورد استقبال جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا واقع نشد، دلیل آن را چه می دانید؟ هم تصریح کرد:آقای فرخیانی بدلیل وضعیت و حساسیت شغلی نتوانستند تعاملات و معاشرت های اجتماعی خوبی داشته باشند و این تعاملات با مردم کم بوده و همین نقطه ضعف برای ایشان است که دست برروی آن می گذارند.
خبردنا :  عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با تاکید براینکه اصولگرایان این حوزه انتخابیه باید هرچه روزدتر به اتحاد برسند، اظهارداشت: این جریان جریان اعتقادی معتقد به دین مبین اسلام و پیروی از رهبری انقلاب بوده و معتقدیم که صادقانه باید با مردم حرف بزنیم و با مردم عمل کنیم. آنچه امروز در اردوگاه اصولگرایان باید ّبه آن پایبند بود بحث اتحاد است و ما در بحث اتحاد برنامه هایی را داریم که به جلو  می بریم بسیار امیدوارکننده تر از گذشته است.

” مختار اندرخور ” در گفت و گو با "فرازخبر" گفت: امیدواریم به نتایجی برسیم که جریان انقلابی اصولگرایان به نتیجه مثبتی رسیده و نتیجه مثبت آن را هم در انتخابات مجلس امسال در این حوزه انتخابیه ببینیم. بسیار امیدواریم که بزودی اتحاد در این جریان قطعی شود و البته برخی باید گذشت هایی در این جریان داشته و حس تمامیت خواهی و تسویه حساب های شخصی را کنار بگذارند تا ما به موفقیت نهایی و به آنچه مدنظر همه ما است برسیم.

وی افزود: آنچه باعث نابودی و نرسیدن به نتیجه مطلوب می شود دوری جستن از خرد جمعی خواهد بود که دوستان اصولگرا باید از خردجمعی دور نشوند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا آقای فرخیانی گزینه نهایی اردوگاه اصولگرایان است؟ هم خاطرنشان کرد: براساس اطلاعاتی که بنده دارم آقای فرخیانی گزینه نهایی نیست و گزینه نهایی تا ماه آینده بطور رسمی اعلام می شود و البته می تواند یکی از گزینه های مورد بحث باشد اما نمی تواند گزینه نهایی باشد و الان بحث و بررسی درباره ایشان در شورا در حال انجام است اما این را بدانید که به اجماع کامل حول ایشان نرسیده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از تحلیگران سیاسی معتقدند آقای فرخیانی مورد استقبال جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا واقع نشد، دلیل آن را چه می دانید؟ هم تصریح کرد:آقای فرخیانی بدلیل وضعیت و حساسیت شغلی نتوانستند تعاملات و معاشرت های اجتماعی خوبی داشته باشند و این تعاملات با مردم کم بوده و همین نقطه ضعف برای ایشان است که دست برروی آن می گذارند.

گزینه اصولگرایان باید دارای مقبولیت، مشهوریت و محبوبیت مردمی باشد/ دکتر روشنفکر دارای پایگاه مردمی قدرتمند هستند

اندرخور در پاسخ به این سوال که مشخصه های گزینه نهایی این جریان چه باید باشد؟ هم ادامه داد: باتوجه به شرایط حساس کشور و مهم بودن مجلس آینده که امیدواریم مجلس انقلابی سرکار بیاید و مجلسی باشد که دغدغه انقلابی و مردمی داشته باشد کسی باید خروجی این جریان در بویراحمد و دنا باشد که دارای اهلیت، معنویت، مقبولیت، مشهوریت، محبوبیت مردمی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که دکتر روشنفکر بعنوان مهمترین گزینه اصولگرایی که از آرای بالایی برخوردار بوده و دارای پایگاه قدرتمند مردمی است، ارزیابی تان از ایشان چیست؟ هم اظهارداشت: دکتر روشنفکر فرد ناشناخته ای برای ما نیست، کاملا شناخته شده هستند، ایشان دارای دیدگاه بسیار خوبی راجع به انقلاب، ولایت و کشور هستند، برادر شهید این انقلاب بوده، دارای پایگاه مردمی و آرای خوب هستند و ایشان الان نیروی جریان اصولگرایی است و مورد قبول این جریان است و باید به جلو برویم تا به انسجام برسیم.

دکتر روشنفکر می تواند خروجی جریان اصولگرایی باشد/ اگر دوستان اصولگرا کمک کنند اختلاف آرای روشنفکر با نفر دوم بیش از ۱۰ هزار رای خواهد بود


عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دکتر روشنفکر خروجی این جریان باشد؟ هم یادآورشد:  ۲ دیدگاه در این ارتباط مطرح است، برخی می خواهند دکتر روشنفکر جریانی فکر کند و طایفه ای فکر نکند و آن دیدگاه طایفه ای را کنار بگذارند و بیشترین تشتت جریانی برروی همین موضوع است و برخی دوستان اصولگرایی اینگونه فکر می کنند اما دکتر روشنفکر براساس توانایی هایی که دارد می تواند خروجی این جریان باشد.

اندرخور در پاسخ به این سوال که اگر دکتر روشنفکر خروجی جریان باشد آیا پیروز انتخابات خواهد بود؟ هم اظهارداشت: بطور حتم در صورت اتحاد و انسجام، پیروزی دکتر روشنفکر در انتخابات پیش رو تا ۸۰ درصد قطعی است و مشکلی در انتخابات امسال نخواهیم نداشت. آرای دکتر روشنفکر در دور گذشته حدود ۴۰ هزار رای بوده و اگر دوستان اصولگرا کمک کنند و آرای خود را به ایشان بدهند بطور حتم اختلاف آرای ایشان با نفر دوم بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار رای خواهد بود.

بیش از ۶۰ درصد آرای اصولگرایان زیلایی به دکتر روشنفکر تعلق دارد

وی گفت: خروجی جریان اصولگرایی با ۲ نفر به نتیجه می رسد، یکی دکتر هدایتخواه و دیگری دکتر روشنفکر. دکتر هدایتخواه از همان دور اول علاقه ای به امر انتخابات نداشت و هر وقت کاندیدای انتخابات شد با فشار و اصرار دوستان بود. البته باید منتظر تصمیم دوستان اصلاح طلب هم بود اگرچه بنظر می رسد تفرقه و شکاف در این اردوگاه قابل جمع شدن نیست. بهرحال باید بر روی گزینه ای در اردوگاه اصولگرایان به نتیجه رسید که دارای مقبولیت و محبوبیت مردمی باشد. عقیده دارم دوستان اصولگرا باید حقیقت را بپذیرند.

اندرخور در پاسخ به این سوال که آرای دهستان زیلایی را برای انتخابات امسال چگونه ارزیابی می کنید؟ هم افزود: آرای اصولگرایان  در این دهستان همواره از ۶۰ درصد به بالا بوده و دکتر روشنفکر در انتخابات گذشته پنج درصد اردوگاه اصولگرایی را نداشت اما االان بیش از ۷۰ درصد آرای اصولگرایان دهستان زیلایی به ایشان تعلق دارد. اگر دکتر روشنفکر حتی گزینه خروجی اصولگرایان نباشد بیش از ۶۰ درصد آرای این دهستان را بخود اختصاص می دهد. آرای اصلاح طلبان هم به سبد ” سید باقر موسوی ” رهبر سیاسی اصلاح طلبان این حوزه تعلق دارد و هرچه ایشان بگوید همان می شود. اگر دکتر روشنفکر خروجی نهایی باشد بطور حتم تمام آرای اصولگرایان به ایشان تعلق خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: