به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۷۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
وی اظهار داشت: آقایان اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را داشتند می بایست در این چهارسال فعالیت می کردند ولی این آقایان فعالیت نکردند و وقت هم ندارند که دیگر فعالیت بکنند.
خبردنا: عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با تشریح آخرین وضعیت اردوگاه اصولگرایان در این حوزه انتخابیه، اظهارداشت:‌ برآیند وضعیت افکار عمومی نشان می دهد که زمینه پیروزی در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای اصولگرایان فراهم است.

به گزارش"خبردنا" ، ” دکتر سیدخسرو حسینی ده برآفتابی ” گفت:‌ اقبال عمومی مردم، وعده های برزمین دولت و نماینده فعلی، شرایط جامعه و عدم توجه ویژه به مردم شرایط را برای پیروزی اصولگرایان یا انقلابیون در حوزه های مختلف انتخابیه بویژه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا فراهم نموده است.

وی باتاکید براینکه شرایط پیروزی انقلابیون در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا فراهم و وضعیت کنونی نشان می دهد که در انتخابات پیش رو، مردم به این جریان علاقمندی بیشتری نشان خواهند داد، اظهارداشت:‌ در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، افراد متعددی آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام و ما نیز از کاندیداتوری این عزیزان استقبال می کنیم.

اصولگرایان اگر می خواهند به پیروزی برسند باید متحد شوند

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آنچه لازم که این روزها در اردوگاه انقلابیون یک ضرورت انکار ناپذیر می باشد وحدت بر سر اصول و آرمان ها باید در بین آنان اتفاق بیفتد و اصولگرایان باید زمینه را برای شکل گیری یک وحدت عمیق و پایدار در بین خودشان فراهم کنند.

"حسینی ده برآفتابی” با بیان اینکه لازمه این وحدت هم این است که برخی افراد از منفعت طلبی دست بردارند و با دست برداشتن از این منفعت طلبی نشان دهند که برای اصول و آرمان انقلاب و به اصل وحدت در بین نیروهای وفادار احترام می گذارند، خاطرنشان کرد: لازمه این موضوع هم همین است که تعدادی از دوستان که می خواهند خود را در محضر مردم قرار دهند به احترام وحدت و جریان انقلابی از خواسته خود دست بردارند و این دوستان باید هزینه بدهند تا بتوانند زمینه ساز موفقیت یک جریان باشند.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: این دوستان باید بفکر وحدت بوده و نگذارند فرصت ها از دست برود، اگرچه دکتر هدایتخواه هنوز رسما اعلام انصراف نکرده اما واقعیت این است که ایشان بفکر اتحاد و وحدت در بین جریان انقلابیون می باشد.

"حسینی ده برآفتابی” بدون اشاره به نام فرد یا افرادی، ادامه داد: آقایان اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات پیش رو را داشتند می بایست در این چهارسال فعالیت می کردند ولی این آقایان فعالیت نکردند و وقت هم ندارند که دیگر فعالیت بکنند.

اصولگرایان بطورحتم به وحدت می رسند/گزینه نهایی اصولگرایان مشخص نشده است

وی گفت: جریان اصولگرایی براساس بررسی های میدانی و افکار سنجی در شهرستان های بویراحمد و دنا بطور حتم به وحدت خواهد رسید و یک گزینه در آینده نزدیک به مردم اعلام خواهد نمود.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گزینه نهایی این جریان برای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مشخص شده است یا خیر؟ هم اظهارداشت:‌ دکتر فرخیانی و دکتر روشنفکر در اردوگاه مطرح اما هنوز گزینه نهایی برای جریان انقلابی اصولگرا در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مشخص نشده و هرکدام در حال انجام دادن فعالیت های خود هستند.

"حسینی ده برآفتابی ” با تاکید براینکه جمع بندی نهایی هنوز در اردوگاه اصولگرایان صورت نگرفته و هرگزینه ای که در نهایت مشخص شد از سوی جریان اصولگرایی مورد حمایت واقع می شود، یادآورشد:‌ کار سیاسی کار دامنه دار و طولانی بوده و باید شرایط سنجیده شود و بررسی های افکار عمومی صورت گیرد و بعد به این نتیجه برسیم که کدام یک از دوستان می تواند گزینه نهایی باشد.

امکان دارد دکتر روشنفکر گزینه نهایی اصولگرایان باشد/ اتحاد اصولگرایان قطعی است

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دکتر روشنفکر بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی شود؟ هم اظهارداشت:‌ دکتر روشنفکر در دور گذشته با وجود اینکه برای اولین بار نامزد انتخابات بوده از آرای قابل قبولی برخوردار شد ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب و مشخص شدن گزینه نهایی بایستی رایزنی ها ادامه پیدا کند تا گزینه نهایی مشخص شود.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: در سیاست هرچیزی امکان پذیر بوده و امکان این دارد که دکتر روشنفکر بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان معرفی شود و البته رایزنی ها همچنان با شدت بیشتری برای اتحاد در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی متحد می شوند؟ هم تاکیدکرد که قطعا اصولگرایان متحد می شوند و زمینه اتحاد فراهم است اما برای رسیدن به این اتحاد و دست یابی به اهداف جریان انقلابی، نیازمند از خودگذشتگی، ایثار و همراهی برخی دوستان هستیم.

دکتر روشنفکر تلاش بیشتری نسبت به دیگران داشته و زمینه پیروزی ایشان نیز فراهم است

” حسینی ده برآفتابی ” در پاسخ به این سوال که اگر دکتر روشنفکر گزینه نهایی باشد آیا پیروز انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خواهد بود؟ هم اظهارداشت:‌ ایشان تلاش بیشتری نسبت به برخی دوستان انجام داده و زمینه پیروزی ایشان در انتخابات آینده هم وجود دارد اما باید همچنان منتظر نظر نهایی دوستان اصولگرا باشیم.

وی گفت: سابقه دکتر روشنفکر در بحث انتخابات بیشتر از دکتر فرخیانی می باشد و شرایط برای ایشان هم بسیار مناسب بوده و البته رایزنی ها برای اتحاد در حال انجام است و باید منتظر روزهای آینده بود.

این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نظر نهایی بنده این است که نظرسنجی های میدانی بایستی بخوبی در شهرستان های بویراحمد و دنا انجام گیرد تا گزینه نهایی مشخص شود.

مقبولیت، مشروعیت و قدرت رای آوری بالا مهمترین مشخصه های گزینه نهایی اصولگرایان

” حسینی ده برآفتابی” تاکیدکرد جریان انقلابیون(اصولگرایان) در صورت اتحاد، قطعا پیروز انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی با فاصله بسیار زیاد در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خواهد بود.

وی گفت: اعتقاد ما بر همین است که دوستان باید رای آوری، احتمال قبول شدن، مشروعیت و مقبولیت مردمی را سنجیده و با توجه به همه این شرایط ،گزینه نهایی را مشخص کنند.

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلابی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تاکیدکرد تصمیم عجولانه ای که براساس منطق نباشد و براساس ساز و کار درستی بنا نشود قطعا موفقیتی بدنبال نخواهد داشت.

” حسینی ده برآفتابی”، مشخصه های گزینه نهایی جریان اصولگرایان بویراحمد و بویراحمد را داشتن قدرت رای آوری بالا،نفوذ مردمی، سابقه تلاش فراوان در موضوع انتخابات و عامل وحدت در جریان برشمرد و تصریح کرد:‌ با این مشخصه ها قطعا گزینه نهایی براساس عقلانیت بیرون می آید و پیروزی برای جریان اصولگرایان در انتخابات امسال قطعی خواهد بود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
ان شالله دکتر روشنفکر این بار " عزت " را به بویراحمد و دنا باز می گرداند/ یا مهدی
نام:
ایمیل:
* نظر: