به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۷۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
تاجگردون خطاب به شهردار دوگنبدان گفت: شما هم مانند شهرداران قبلی در خصوص حذف آیتم‌های پرسنل شهرداری اقدامی نمی‌کردید.
خبردنا: نشست پیگیری مطالبات کارگران شهرداری دوگنبدان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، معاون عمرانی استاندار، فرماندار گچساران، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل دفتر شهری استانداری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و نمایندگان کارگران شهرداری در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" ، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این نشست اظهار داشت: که شهردار دوگنبدان می‌بایستی قبل از زدن احکام (حقوق) کارگران چنین نشستی با اعضاء حاضر در جلسه برگزار می‌کرد.

غلامرضا تاجگردون افزود: احکام زده شده با توجه به صحبت‌های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت قبل محاسبه و پرداخت شود و مبنای آن هم اداره کار استان و شهرستان است.

تاجگردون خطاب به شهردار دوگنبدان گفت: شما هم مانند شهرداران قبلی در خصوص حذف آیتم‌های  پرسنل شهرداری اقدامی نمی‌کردید.

همچن با پیگیری های نماینده گچساران و باشت و موافقت وزیر نفت، تیم های ورزشی نفت و گاز گچساران همچنان در بعد قهرمانی فعالیت خواهند کرد.

غلامرضا تاجگردون طی نامه ای خطاب به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن اعلام عدم مشکل تیم داری این باشگاه در بعد قهرمانی، از موافقت وزیر نفت با مجوز حمایت ۴ میلیارد تومانی این وزارتخانه برای حمایت از ورزش قهرمانی نفت گچساران خبر داد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده از طریق وزارت نفت 40 میلیارد ریال اعتبار برای فعالیت تیم های گچسارانی در لیگ های برتر و سایر تیم های قهرمانی اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: با تزریق این اعتبار امکان فعالیت تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در لیگ های مختلف ملی فراهم شد.

وی با اشاره به کمبود اعتبار ورزش قهرمانی که در روزهای اخیر نگرانی هایی را برای ورزشکاران این شهرستان ایجاد کرده بود تصریح کرد: فراهم کردن زمینه درخشش قهرمانان در عرصه های ملی و بین المللی زمینه ساز ایجاد انگیزه در ورزشکاران برای تلاش بیشتر است.

گفتنی است ، کمبود اعتبار ورزش قهرمانی باعث شد که باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران به تیم های خود اعلام کند اعتباری برای حضور تیم ها در لیگ های کشوری وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: