به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۷۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
این رفت و آمدها منجر به اتفاقی جالب می شود و آن اینکه "علمدار بازرگان" با حفظ سمت ریاست اداره صمت شهرستان کهگیلویه به صورت پاره وقت بعنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی معارفه شد!!
خبردنا : اتفاقی عجیب در انتصاب رئیس تعزیرات شهرستان " بهمئی " از استان " کهگیلویه و بویراحمد " رخ داده است .

به  گزارش " خبردنا "، داستان از آنجا شروع شد که " امید صالحی " رئیس پیشین این اداره با موافقت مسئولان مافوق خود به استان " خوزستان " منتقل می شود و  مسئولان اداره کل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد  در حکمی " سعید آرمین " را برای این اداره منصوب می کنند اما او نمی پذیرد .

این رفت و آمدها منجر به اتفاقی جالب می شود  و آن اینکه  "علمدار بازرگان" با حفظ سمت ریاست اداره صمت شهرستان کهگیلویه به صورت پاره وقت بعنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی معارفه شد!!

بعبارتی دیگر رئیس اداره صمت از وزارت صنعت ؛ معدن و تجارت بصورت همزمان در مجموعه تعزیرات که از سازمانهای تابعه وزارت دادگستری است معرفی می شود و  البته قرار است تنها دو روز در هفته در بهمئی حضور داشته باشند !!

جالب تر آنکه رئیس تعزیرات کشور از فرزندان قوم لر و اکثریت مدیران آن از فرزندان کهگیلویه بزرگ هستند و این مشکل اینگونه با فرمولی عجیب ادامه دارد !!
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
جناب عليبازي اين خبر از أساس اشتباه است
لطفا بيشتر دقت فرماييد
نام:
ایمیل:
* نظر: