به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
باید با توجه به حساسیت موضوع و نحوه هزینه کردها، ابلاغ شود که حضور نمایندگان در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها را داشته باشیم.
خبردنا: نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پروژه های فرسایشی شده که گریبان استان را گرفته است، جمع شود .

به گزارش"خبردنا"، عدل هاشمی پور در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: پروژه‌های فرسایشی ۱۰ ساله و ۱۵ ساله در استان وجود دارد که هر ساله می‌گوئیم که باید جمع شوند و این موضوع محقق نشد.

وی با بیان اینکه بر اجرای پروژه‌ها نظارت شود، اظهارکرد: کیفیت در اجرای پروژه‌ها باید جدی گرفته شود .

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بهبود زیرساخت‌ها و توسعه ورودی شهرها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همچنین نباید از حوزه اعتبارات فرهنگی غافل شویم .

هاشمی پور با اشاره به توزیع اعتبارات اضافه کرد: باید با توجه به حساسیت موضوع و نحوه هزینه کردها، ابلاغ شود که حضور نمایندگان در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها را داشته باشیم.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
آماده باش آمدم پس چی شد ؟چهار سال هم تمام شد و هیچ خبری نشد .
بهمئی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
آنهایی که بیدبلند را از بهمئی جدا کردند باید پاسخگو باشند هر چند خیانت کردند ولی معلوم نیست چه مافیایی پشت این قضیه بود متاسفانه انقلابی های بهمئی هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشغول تقسیم غنائم و پست ها بودند و خواب بودند تا خاک بهمئی به تاراج رفت قسمتی را رژیم منحوس پهلوی جدا کرد و قسمتی هم به علت نالایق بودن مسئولین بهمئی از بهمئی جدا شدند بید بلند در سال 1360 از بهمئی جدا شد تشان در سال 1363 از بهمئی جدا شد ترتاب در سال 1396 از بهمئی جدا شد سرحد بهمئی یعنی کوه سفید و کوه سیاه و دلی مهرجان بوسیله مسئولین خائن وقت در سال 1391 از یهمئی جدا شدند حالا چیزی از سرزمین بهمئی باقی نمانده و باید بچه های متولد خاک بهمئی غیر بومی منطقه خود شوند!!!!! بنابراین بار دیگر اتحاد بهمئی و پشتیبانی مسئولین استانی و کشوری از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار محترم استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان از آنها را می طلبد تا بار دیگر سرزمین های جدا شده از بهمئی به بهمئی ملحق گردد.
ناشناس
|
France
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
آماده باش که میخواهم دوباره کلاهتان را بردارم و پروژه جاده دهدست چرام را به کیان نژاد بدهم و پتروشیمی را بخشایی و شهرک سازی در شیراز را به رضا صلاحت پور دهم و گاز سراسیاب بهمیی به لنده را به دوست عزیزم واگذار نمایم و جاده های روستایی را به فضیل پور واگذار کنم و آب حومه غربی را به ....بدهم و گاز دیشموک را دویت خوبم و یار غارم واگذار کنم و به ریش علی بازی و دوستانش بخندم که خودش را برایم کشت و اکنون پشیمان است
ناشناس
|
France
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
ظلمه که ما حرفهای این چهل درو را منتشر کنیم
حمیدی نصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
چقدر عقده ای قلم میزنید ای وای های
نام:
ایمیل:
* نظر: