به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۸۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
با قدرت و توان بیشتر و با برنامه بهتر حرکت کنید و من حامی شما هستم و هر جایی که لازم است امور را در سطح استان و مرکز کشور پیگیری خواهم کرد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که حامی مدیرکل کار و اجتماعی این استان بوده و در تمامی شرایط همراه مجموعه این اداره کل خواهد بود.

به گزارش"خبردنا"، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیداری که مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مسئولین این حوزه با وی داشتند، گفت: همه مدیران در حوزه کار، اشتغال و تولید مکمل، همراه و حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی باشند.

وی گفت: چنانچه انرژی و توانمندی فکری ۱۶۰ مدیر و ۲۷ هزار کارمند دولتی در کنار برنامه ها و طرح های بخش خصوصی و کارآفرینان، منابع مالی و تسهیلاتی، ظرفیت ها و مزیت های استان به نحوه مطلوبی به حرکت در آیند، قطعا در این بخش تحول ایجاد می کنند.

کلانتری با بیان اینکه، همه مدیران باید مانند یک تیم در کنار هم و با هم و به شکل میدانی اما با تقسم کار و با برنامه مشخص وارد کار وعمل شوند، افزود: باید در صدد بود که صد در صد ظرفیت استان فعال شود.

استاندار  کهگیلوی و بویراحمد گفت: از موفقیت های بخش کار، اشتغال و تولید استان اطلاع دارم و زحمات شما را ارج می نهم و اما باید و انتظار داریم با توجه به شرایط کنونی فشارهای اقتصادی، تحریم ها و تهدیدها، اراده ها را قویتر و تلاش ها را بیشتر و بیشتر کرد و کارها را با جدیت پیگیری و به منصه ظهور رساند.

وی افزود: به مدیران و کارکنان حوزه کاری فرصت ایده پردازی، ارائه پیشنهادات سازنده و فکر دهید و در کنار آنها نظارت، ارزیابی، حمایت و تشویق را مد نظر قرار دهید.

کلانتری تصریح کرد: در کارهایی که بانوان فعالتر از مردان عمل می کنند، انتخاب آنها شایسته است و این موضوع در حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر بخش های اقتصادی و سایر حوزه ها می تواند مد نظر قرار گیرد.

استاندار ابراز داشت: با قدرت و توان بیشتر و با برنامه بهتر حرکت کنید و من حامی شما هستم و هر جایی که لازم است امور را در سطح استان و مرکز کشور پیگیری خواهم کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم گفت: مسئله یارانه حقوق و دستمزد برای کمک به کارفرمایان که در این استان و هفت استان دیگر تصویب شده است و با اینکه شرایط استان ما خاص است، انتظار داریم این طرح یارانه در همه سطح استان و به صورت فراگیر اجرا شود.

پروانه نیک مرام افزود: موضوع کارگروه اشتغال که به تازگی مدیریت آن به سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان محول شده است، پیشنهاد می شود این مسئله به شکل اول خود برگردد.

نام:
ایمیل:
* نظر: