به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۸۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
با توجه به رشد مصرف برق در سال جاری و احتمال خاموشی بدون برنامه و ناخواسته در سطح شهرستان پنجشنبه تعطیل شده است.
خبردنا: رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: باتوجه به شرایط بحرانی برق و برگزاری کنکور سراسری برای جلوگیری از قطعی برق پنجشنبه 13 تیر در این شهرستان تعطیل اعلام شد.

به گزارش"خبردنا"، مهرداد تابش نژاد با اشاره به آغاز کنکور سراسری از پنجشنبه هفته جاری اظهارداشت: برای جلوگیری از قطعی برق با همکاری فرمانداری شهرستان همه نهادهای اداری پنجشنبه تعطیل هستند.

وی بیان کرد: با توجه به رشد مصرف برق در سال جاری و احتمال خاموشی بدون برنامه و ناخواسته در سطح شهرستان پنجشنبه تعطیل شده است.

تابش نژاد مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌ها را ضروری دانست و گفت: گرمای هوا همزمان با آغاز فصل تابستان باعث افزایش چشمگیر میزان مصرف برق در کشور شده است.

تعداد مشترکان برق شهری کهگیلویه بیش از ۳۹ هزار مشترک است.

چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب در ماراتن کنکور شهرستان کهگیلویه رقابت می‌کنند.

از مجموع چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب کنکور سراسری امسال ۲ هزار و ۵۱۵ نفر متقاضی شرکت در رشته علوم تجربی ۲۱۹ داوطلب در رشته ریاضی، انسانی یکهزار و ۲۰۴ داوطلب، هنر ۲۵۳ و زبان خارجه نیز ۳۹۲ نفر متقاضی شرکت در ماراتن کنکور هستند.

بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیر ماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

شهرستان کهگیلویه با جمعیتی نزدیک به ۱۳۲ هزار نفر دارای چهار بخش، چهار شهر، ۱۰ دهستان و ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
جناب رئیس پنجشنبه ها جمع است و فرد می شود پنجشنبه . چطور اخبار کنکور را شما اطلاع رسانی می کنید ولی همین جزئ کوچک از ادبیات و نگارش را نمی دانید.
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
تیتر خبر با متن خبر همخوانی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر: