به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۹۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
آقای هاشمی کاش می گفتی از پتانسیل چند رسانه ای ایرنا استیضاح وزیر معزول کار را به قوم لر نسبت دادی و چه با افتخار می گفتی با تایید خودم بودم !!
خبردنا :  مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) قول داد از ظرفیت ایرنا برای کمک به فرودگاه یاسوج استفاده کند !

به گزارش " خبردنا " ،  سید " ضیاء هاشمی " در دیدار با معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  بر ضرورت و تقویت این فرودگاه به عنوان یکی از حوزه‌های مهم توسعه‌ای و زیربنایی در استان تاکید کرد و یادآور شد: از ظرفیت خبرگزاری جمهوری اسلامی در سطح ملی و استانی برای رونق این فرودگاه و افزایش تعداد پروازهای آن از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد شد."

وقتی این مطلب را خواندم ناخواسته یاد وعده های ایشان در مراسم تبریک همشهریانش در جلسه معاونت وزرات علوم وقتش شدم . چه وعده هایی که نداد و چه فراموشی هایی که نشد !!

در آن جلسه وعده داد از ظرفیت وزارت علوم برای کمک به دانشگاه های استان و توسعه آنها و .... و .... و ...... و استفاده از پتانسیل نیروی انسانی استان حداکثر استفاده را خواهد کرد اما دیدیم که چه نکرد !

امروز نیز با خواندن این مطلب یاد همان وعده ها افتادم و البته امروز مثل آن روز خوشحال که نشدم هیچ بلکه از فرصت های از دست رفته فرزندان استان در مناصب ملی افسوس هم میخورم که کاش قدر این دوران را می دانستند و به وعده های خودشان عمل می کردند .

جناب هاشمی حداقل وعده نده برادر ! شما از فرصت ایرنا استفاده کن برای انتصاب رئیس ایرنا استان که یک ساعت کار در ایرنا نکرد و البته به برکت حضور نسبت فامیلی با شما امروز رئیس ایرنا است !

راستی از رفتن مهندس جهانبین از مجموعه ات اطلاع داری ؟ کاش می گفتی چرا آمد و چرا رفت ؟!

آقای هاشمی کاش می گفتی از پتانسیل چند رسانه ای ایرنا استیضاح وزیر معزول کار را به قوم لر نسبت دادی و چه با افتخار می گفتی با تایید خودم بودم !!

برادر هاشمی حداقل وعده نده برادر که داغ وعده های قبلی تازه تر شود و امروز دانشکده صنعت و معدن چرام که روزگاری زیر مدیریت جهادی شما بود و می توانستی بطور ویژه مشکلاتش را حل نمایی یا حداقل پپگیری نمایی در شرف تعطیلی است هرچند که نقش سایرین از جمله نماینده کهگیلویه در این میان کم رنگ نیست !

جناب هاشمی کاش می گفتی پتانسیل ایرنا برای معرفی استان چه کرده و اصولا جایگاه ایرنا و ایران در دوران شما چگونه صعود یا سقوط داشته ؟!

جناب هاشمی وعده سرخرمن نده برادر !

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
درود بر مرد روزگار عادل خان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
درود بر شما- بسیار زیبا و تاثیر گذار بود- حیف دانشکده صنعت و معدن چرام با این همه پتانسیل و .... اداره راه براش مشکل تراشی کند و کسی هم کمک نکند
شب رو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
روزنامه ایران وابسته به ایرنا و زیر نظر همین آقای هاشمی است
ایشان ادعا دارد که سعی میکنه از ظرفیت ایرنا برای معرفی استان استفاده کنه!!!
جالبه بدونیم که روزنامه ایران در پایان هر سال و قبل از عید، ویژه نامه ای چاپ میکند که فصول متفاوتی دارد و هر فصل به موضوعات مهم آن در سالی که گذشت می پردازد.
در بهمن 96 هواپیمای تهران یاسوج سقوط کرد و آن همه داستان و طولانی شد و بازتاب خبری در دنیا و ... اون وقت جالب بود در ویژنامه اسنفد 96 (عید 97)، به حوادث خیلی جزئی تر از سقوط هواپیما اشاره شده بود و تحلیل و عکس داشتند، اما از حادثه دناکوه کوچکترین خبری در این ویژنامه نبود!!!
این نکته را دخترم در حینی که مطالعه میکرد گفت که چرا به این اتفاق اشاره نکرده؟
جالبه همون ویژه نامه را هنوز برای یادگاری دارم.
ایشان وقتی وزیر علوم بودند، برادر بزرگوارشان را به سمت ریاست پارک علم و فنآوری استان نیز رساندند و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
بله پارک علم وفناوری !
نام:
ایمیل:
* نظر: