به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۹۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
" دکتر فرخیانی " را بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی کرده بودند در چند روز گذشته، نشستی با " مهندس نستور درخشنده پور " که در دوران اصلاحات مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده برگزار کرده اند.
خبردنا : براساس آخرین اخبار دریافتی از اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و دنا، " دکتر کریم فرخیانی" که پیش از این گفته می شد گزینه نهایی این جریان در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه می باشد کنار گذاشته شده است.

به گزارش خبردنا، " دکتر کریم فرخیانی " بنا بگفته برخی از اعضای شورای مرکزی اصولگرایان، از سوی تعداد کمی از چهره های شاخص جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا بعنوان گزینه نهایی این جریان در این حوزه انتخابیه معرفی اما مورد استقبال تعداد زیادی از اعضای شورای مرکزی قرار نگرفت. بنا به اخبار رسیده، چهار نفر از چهره های شاخص این جریان که گفته می شود " دکتر فرخیانی " را بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا معرفی کرده بودند در چند روز گذشته، نشستی با " مهندس نستور درخشنده پور " که در دوران اصلاحات مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده برگزار کرده اند.

اگرچه هنوز اطلاعات این نشست منتشر نشده اما براساس اخبار دریافتی، " دکتر فرخیانی " از گردونه رقابت اصولگرایان بویراحمد و دنا کنار گذاشته شده و " مهندس درخشنده پور " که اتفاقا از هم ایلی های " دکتر فرخیانی " و رنگ و بوی سیاسی وی هم اصلح طلبی است جایگزین ایشان می شود. " دکتر سید شکرالله امامی"، " دکتر سیدخسرو حسینی ده برآفتابی"، " دکتر کیان دهرابپور " و دکتر مختار اندرخور زیلایی " اعضای شورای مرکزی انقلابیون بویراحمد و دنا پیشتر در مصاحبه هایی از " بالا بودن آرای دکتر روشنفکر ، فراهم بودن بسترهای پیروزی " وی و همچنین " ناشناخته بودن دکتر فرخیانی " برای انتخابات پیش رو سخن گفته بودند. " دکتر روشنفکر " از نیروهای جریان اصولگرایی بوده که در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی از آرای حدود 40 هزار رایی برخودار بود.

اگر اطلاعات دریافتی صحت داشته باشد بنظر می رسد جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا بایستی پاسخگوی این سوالات باشد که آیا انتخاب " مهندس درخشنده پور اصلاح طلب " با ساز و کارهای تعریف شده در اردوگاه اصولگرایان همخوانی دارد؟‌ دوم اینکه چرا اینهمه اصرار برای عبور از " دکتر روشنفکر " گزینه " رای آور " اصولگرایان از سوی برخی چهره های این جریان در بویراحمد و دنا وجود دارد و البته بخوبی قابل مشاهده است؟ سوم اینکه آیا تمام اعضای شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده و یا تعداد کمی از اعضا بهمراه برخی از چهره های این جریان در بیرون از شورا چنین تصمیمی را گرفته اند؟ چهارم اینکه آیا تاریخ معرفی " دکتر محمدرضا نیکبختِ اصلاح طلب" بعنوان گزینه اصولگرایان انتخابات گذشته آن هم در کربلا در حال تکرار شدن است اما این بار با " مهندس نستور درخشنده پور اصلاح طلب " در بویراحمد؟

پایگاه اطلاع رسانی خبردنا، اطلاعات دریافتی را نه رد می کند و نه تائید و البته انتشار پاسخ شورای مرکزی اصولگرایان بویراحمد و دنا در ارتباط با این خبر را حق قانونی این جریان دانسته و آمادگی کامل خود را برای انتشار این خبر اعلام می دارد.



انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بویراحمد سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
یا مهدی تا مهدی
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
این گروه از اصولگرایان اصولگرای واقعی نیستند بلکه هوای نفس و بغض دارند روشنفکر از خانواده محترم شهدا هستند گفتمانش اصول گرایی است خودش و هدایتخواه هماهنگ کنند یکی بیاید این گروه از افراد حسودند که روشنفکر اینهمه پایگاه مردمی در بین همه قشرها و طوایف دارد در ضمن شما با این کارتان بی احترامی به طایفه بزرگ تامرادی که نزدیک به یک ایل نفر دارند می کنید که فکر می کنید می توانید تفرقه اندازید در صورتی که اگر هرسه هم بیایند نهایتا اصالت طایفه تامرادی این خصلت را دارد که بنشینند و فقط یک نفر در صحنه بماند بنابراین شما که معتقدید به اصول اصیل اسلامی بعید است ایچنین اهل تفرقه باشید!!! در ضمن بنده از نزدیک فرد مطرح شده جدید را نمی شناسم ولی تا آنجایی که می دانم اگر فرد مذکور قبلا در مسکن و شهرسازی بود مشاکلی داشت که به استان های دیگر تبعید شد بنابراین از طرف شورای نگهبان تایید نمی شود احتمالا!!!!
پاتاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
بهمنی جان (کامنت گذار) واقعا تو هنوز نمیدونی که کل این مسایل زیر سر هدایت خواه و مسعود حسینیه که ابراز به تعیین تکلیف میکنی و هنوز به هدایت خواه دل بستی.
بابا هدایت خواه دیگه تمام شد و ایشون دنبال این میباشد که در اردوگاه اصولگرایان دیگر کسی نباشه و همیشه جریان اصول گرایی بنام ایشان زنده باشه
اصلا هدابت خواه اعتقادی به جریان اصولگرایی نداره و الی بهترین گزینه ها برای اصولگرایان روشنفکر و دهراب پور بودند
دنای استوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
اگه واقعا این خبر درست باشه دکتر درخشنده پور با آرای ۸۰هزار پیروز انتخابات هست
زیرا تمام طوایف بویراحمد سفلی دکتر درخشنده پور را همراهی میکنند و در بویراحمد علیا از استقبال بسیار خوبی برخوردار هست
لذا دکتر درخشنده پور با اختلاف پیروز انتخابات هستش...
اصولگرای جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
درود بر شیر حلال خورده ها آقایان شکراله امانی - کیان دهراب پور - مختار اندرخور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
بهمئی درست است و امامی درست است
نام:
ایمیل:
* نظر: