به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۹۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره کل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد، اظهارداشت: زیرساخت های فنی مرتبط با اداره کل ثبت احوال این استان فراهم است.
خبردنا: مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد کسانی که کارت ملی هوشمند نداشته باشند نمی تواند در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبردنا، ” سیدمحمدعلی تقوی ”  گفت: کارت ملی هوشمند برای هر ایرانی یک ضرورت و الزامی بوده و هرکسی که قصد دارد در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی مشارکت بکند باید این کارت را داشته باشد.

وی افزود: حدود ۴۸۰ هزار نفر در این استان دارای کارت ملی هوشمند بوده و تعدادی نیز در ادارات تابعه این اداره کل برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده که به آنان رسید ارائه شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره کل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را دارد، اظهارداشت: زیرساخت های فنی مرتبط با اداره کل ثبت احوال این استان فراهم است.

تقوی گفت: متاسفانه حدود ۳۰ هزار نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان از کارت‌های ملی سابق استفاده می‌کنند که این کارت‌ها براساس قانون، اکنون فاقد اعتبار بوده و به تمامی دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان در این استان نیز اعلام شده که به دارندگان این کارت‌ها هیچگونه خدمتی ارائه نشود.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که تا سه ماه آینده تمام کسانی که متقاضی دریافت کارت ملی هوشمند هستند می‌توانند این کارت‌ها را از اداره کل ثبت احوال و ادارات تابعه این اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت کنند.

تقوی، مهمترین شرط برای داشتن کارت ملی هوشمند را دارا بودن سن ۱۵ سال به بالا عنوان و یادآورشد: کسانی که زیر ۱۵ سال سن دارند نیازی به کارت ملی هوشمند ندارند.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد از کسانی که شرایط لازم برای دریافت کارت ملی هوشمند را دارند خواست در کمترین زمان ممکن به اداره کل و ادارات تابعه ثبت احوال در استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه تا کارت ملی هوشمند به آنها واگذار شود.

تقوی گفت: اداره کل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد هیچگونه تعهدی در ارتباط با دارندگان کارت‌های سابق ملی ندارد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
0
0
بهتر ولی سر گفته ات بمان!!
نام:
ایمیل:
* نظر: