به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
خبردنا : استاندار "کهگیلویه و بویراحمد " عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یاسوج شد.

به گزارش " خبردنا " ، براساس اسناد ذیل سید " موسی خادمی " چند ماه پس از حضور در استان "  کهگیلویه و بویراحمد " بعنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد یاسوج معرفی شده ، این در حالی است که وی  پیش تر و قبل از استاندار شدن عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تهران بوده است.

پیگیری های " خبردنا " برای اینکه مشخص شود وی همزمان عضو هیات علمی دو دانشگاه آزاد و پیام نور است یا خیر و از پیام نور به آزاد منتقل شده ؟ بی نتیجه ماند .

همچنین استاندار " کهگیلویه و بویراحمد " پیش تر با انتشار فیش حقوقی اش درباره حقوق خود نیز توضیحاتی داده بود که در همان ایام سایت " مهروند خبر " در مطلبی با عنوان " آیا خادمی همین یک فیش حقوقی را دارد ؟ " به آن واکنش نشان داده بود که البته این مقام مسئول از پاسخگویی به آن طفره رفت و با انتشار فیش حقوقی دانشگاهی وی نیز مشخص شد که " خادمی " تا فعلا دو فیش حقوقی دارد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آن مطلب به فیش دوم و حضور در دانشگاه اشاره ای نکرده بود .


بنظر می رسد استاندار استان باید توضیحاتی را در خصوص تعداد فیش های حقوقی اش و سوالات مربوط به عضو هیات علمی بودنش در دانشگاه پیام نور یا آزاد  با ارسال جوابیه ای به " خبردنا " به مردم ارائه نماید تا شبهات موجود برطرف شود .

 









انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
2
متاسفانه فساد بسیاری از ارکان مدیریتی را در بر گرفته . جناب آقای علیبازی این نوع اطلاع رسانی که باعث افشای فساد در دستگاههاست را ادامه دهید ممنون . اگر غیر از این هست استاندار شفاف سازی کند
نام:
ایمیل:
* نظر: