به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۰۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
به شما می گویم شما دست از سر لجاجت و یک طرفه رفتن بردارید و خودتان را هم سو با جناب دکتر روشنفکر کنید .
خبردنا -  امیرهادی صالحی: حدودا هشت ماه دیگر مانده تا انتخابات ۹۸ و تا آن موقع تحرکات کاندیداها زیاد و زیادتر خواهد شد و تمامی جناح ها به دنبال خروجی خود هستند .

حال در بین کاندیداتور های مهم چهره چند تن بیش از پیش مورد اقبال می باشد اما ایا اینان می توانند رای کامل و اعتماد مردم را بدست بیاورند.

محمد بهرامی ؛ ایشان در مدت حضور خود در شهردای یاسوج ثابت کرد که باید کار را به کاردان بدهند و در آن سالها اوج کار و تلاش شهرداری یاسوج و فرهنگ سازی درست پایتخت طبیعت ایران و همچنین حمایت تمام قد از ورزش بود که خیل بزرگی از طرفداران مهندس بهرامی به واسطه همین عملکرد حامی وی شدند و او رو گزینه موفق در امر اجرایی میدانند.

ایشان خود را اصلاح طلب نامید و حمایت چندین اطلاح طلب را نیز با خود دارد و شانس خود را در انتخابات بالا میداند .

غلام محمد زارعی ؛ دو دوره در مجلس اما عملکرد ضعیف در دور دوم و اینکه انتقادات زیادی پیرامون ایشان نیز هست . اما تلاشهای زیادی در کار خود میکند که دوباره رای مردم را جلب نماید و بیشتر اطرافیان ایشان نیز از عملکرد ایشان جهت استخدامها و مدیران موجود که وابستگی فامیلی و طایفه ای دارد گله دارند و این عامل را باعث شکست ایشان میدانند حتی در انتخابات شورای شهر نیز وعده های به سایر کاندیدهای داده بود که آنها نیز هنوز از پشت کردن ایشان گله مند هستند.

مهدی روشنفکر؛ یکه تاز این روز های فضای مجازی و انتخابات . با تیم رسانه ای بسیار قوی .از همین حالا میتوان انتخاباتی سخت را پیش بینی کرد . روشنفکر که با تکیه بر جوانان تحصیل کرده و کاربلد در حوزه رسانه و تبلیغات خود در کارزار قبلی فعالیت خود را شروع کرده بود توانست در دور قبل کمتر از شش ماه مانده به انتخابات سبد رای حدودا ۴۰ هزارتایی جمع کند .

این نشانه دیدگاه جوانگرایی این کاندیداتور را میرساند . اصولگرایان که در تکاپو برای معرفی کاندیدای خروجی هستند هنوز نتوانستند اعتماد و نظر قلبی روشنفکر را جلب کنند چرا که در دور قبل به ایشان پشت کردند و دقیقه نود، هدایتخواه را وارد بازی انتخاباتی کردند که نتیجه آن شکست آنها شد. گفته میشود که بسیاری از جوانان و نخبه اصلاح طلب نیز خط فکری و مستقل بودن و فرا جناحی روشنفکر را قبول دارند و این نیز یک برگ برنده ویژه برای این کاندیداتوری می باشد.

محمدعلی وکیلی ؛ این روزها بحث آمدنش و خروجی اصلاح طلب ها نیز مطرح می باشد اما آنچه مشخص است عدم شناخت مردم از این چهره سیاسی هستند ایشان به لطف لیست امید در تهران وارد انتخابات و مجلس شده بود و کسی شناخت کاملی از ایشان ندارند.

قابل توجه اصولگرایانی که دارند برای مردم و شهرستان تصمیم می گیرند اول خود را مورد انتخاب قرار دهید ببینید چند رای دارید بعد برای شورای  انحصاری خودتان خروجی دهید . اکثر مردم اصلا شما رو برای تعیین تکلیف قبول ندارند چطور خود را شورای اصولگرایان نامیدید؟

اصلا معلوم نیست چه کسانی هستید و حتی برخی هایتان نمی توانند اسامی خودشان را که جلسه ای گذاشتند و نیرو جدید و سخن گو معرفی کردند را بیان کنند. به آنها گوش زد می کنم ؛ با این تفکر و راه پیش روی خود شکست تان کاملا مشخص می باشد مگر اینکه رضایت روشنفکر را جلب کنید وخودتان باید به گروه روشنفکر بپیوندید و گرنه در این دوره هیچ نیروی قوی ندارید که بتواند بقای شما اصولگرایان را حفظ کند و مطمئن باشید شما چالش شدیدی دارید. اگر درست تصمیم گیری نکنید، ضربه ای محکم تر و بدتر از قبل ، همانند دوره قبلی در انتخابات خواهید خورد .

به شما می گویم شما دست از سر لجاجت و یک طرفه رفتن بردارید و خودتان را هم سو با جناب دکتر روشنفکر کنید . اگر در این زمان همه شما غرورتان را نشکنید و یک صدا نشوید ، در اسفند ماه گروهتان و ائتلافتان خواهد شکست و شکست دیگری برای شما رقم خواهد خورد .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
اولا ادم اگربناست تحلیل بکنه باید کاملا بیطرفانه علمی با دلیل و مثالهای منطقی بیان بکن یک یک کسی فکر میکنه با یک تحلیل ابکی میتوانه کار بجایی ببره سخت در اشتباه است اقای روشنفکر به نخبگان این جریان بی اعتماد است مثل این است به کسی که به سالمی یک ماشین اعتماد نداره بعد شما باید و از ایشون بخواهید با این ماشین کیلومتر ها طی بکن ..ای بابا ایشون اجماع این جریان بسمت خودش هنوز نتونسته جلب بکنه شاید با تغییر رویه در اینده ابتدا با اجماع با فرخیانی و درخشنده پور بعد بیرون از فامیل با بقیه .....کار سیاسی اول باید ار خونه خود ادم بعد فامیل ایل و سپس بقیه اگر بتواند این روش کار است با این حلوا حلوا دهان شیرین نمیشود برادر...
نام:
ایمیل:
* نظر: