به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۱۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
وی گفت: کسی که با تقلبات بهداشتی حیات تغذیه مردم را به خطر می‌اندازد باید با تمام وجود با این فرد مقابله کرد.
خبردنا: معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذارانی که علی‌رغم تخلفات جزئی صدها شغل ایجاد کرده‌اند، گفت: رصد فرار سرمایه‌های مالی از کشور نشان می‌دهد که ما خطا کردیم و فضای امن برای سرمایه‌گذاری ایجاد نکردیم.

به گزارش "خبردنا"، محمد بارانی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیل کسب و کار تجلی‌بخش رونق تولید است، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به سیاست‌های کلان سازمان تعزیرات حکومتی باید بیندیشیم که چه میزان مداخلات ما تسهیل‌گر است و هر جا مداخلات تعزیرات مانع تولید است باید متوقف شود حتی اگر حکم قانون باشد.

وی افزود: دستاورد قانون عدالت است و عدالت در شرایط امروز کشور ما تسهیل کسب و کار است و اگر این کار را انجام ندهیم لطمه می‌بینیم بنابراین همه ضابطین و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که چرخ تولید را از کار نیندازند و این چرخ را روانتر کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم تعزیرات حکومتی کشور عنوان کرد: در توزیع کالاهای اساسی که وارد استان‌ها می‌شود باید برای تسهیل در رسیدن کالا به دست مردم، سیاست نظارت به سیاست هدایت تبدیل شود.

بارانی با بیان اینکه تکلیف ما مداخلات پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی به مردم است، گفت: مداخلات حمایتی از تولید و کسب و کار و فردی که علی‌رغم تخلفات جزئی صدها شغل در این استان محروم ایجاد کرده است باید در دستورکار قرار گیرد.

وی ابراز کرد: وقتی فردی توانسته در این استان صدها نفر را ارتزاق کند و از گرایش به جرائم پیشگیری می‌کند، می‌تواند جزئی از ما باشد و اگر اینها را از خودمان جدا می‌کنیم آن فرد برای حیات خودش جای دیگری را انتخاب می‌کند و آن جای دیگر خانه دشمن است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد: اگر فرار سرمایه‌های مالی از کشور را رصد کنیم متوجه می‌شویم که ما خطا کردیم، فضای امن برای سرمایه‌گذاری آنها ایجاد نکردیم و مقابلشان ایستادیم تا مجبور شوند سرمایه‌شان را بردارند و ببرند.

بارانی تأکید کرد: مداخلات قهری جایی مجاز است که افراد به کرات به شعور مردم توهین کنند، بارها به مردم اجحاف کنند، فعالیت‌های زیرزمینی را مرتب گسترش داده و از رانت اطلاعاتی دولتی خود برای اجحاف در حق مردم و ایجاد منافع برای خودشان استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه تقلب، انحصارطلبی و مقابله با اقدامات رقابتی همه در زمره مداخلات قهری قرار می‌گیرند، گفت: کسی که با تقلبات بهداشتی حیات تغذیه مردم را به خطر می‌اندازد باید با تمام وجود با این فرد مقابله کرد اما یادمان باشد اگر چرخ کارخانه همین شخص متخلف می‌چرخد با فرد برخورد شود اما چرخ کارخانه را از کار نیندازیم چون سال رونق تولید است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی کشور از تغییرات گسترده در سازمان تعزیرات حکومتی کشور خبر داد و گفت: در این راستا در فصل تابستان هشت تا 9 مورد تغییر مدیران را خواهیم داشت.

بارانی ابراز کرد: سیاست کلی سازمان استفاده از نیروهای جوان و چرخش مدیران جدید بوده و از مدیران جدید هم می‌خواهیم که هیچ تصمیمی را بدون لحاظ سیاست‌های کلان سازمان و نیازهای استان نگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ک.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
حسادت باعث عقده میشود وسیاستی که بر مبتای عقده گشایی مطرح میشود نتیجه ای جز شکست اقتصادی فرار سرمایه وبی میلی سرمایه گذاران در سرمایه گذاری در بر ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر: