به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۱۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
خبردنا: رئیس شورای شهر دیشموک تاکید کرد که  استعفای احتمالی دو عضو شورای شهر دیشموک بررسی می شود.

قاسم جعفری در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با بیان اینکه خبر استعفای دو عضو شورای شهر دیشموک را یکی از سایت های محلی منتشر کرده است ، گفت: خبر منتشر شده در این رابطه کذب است و تا کنون هیچگونه استعفایی به دست رئیس شورا نرسیده است.

وی با تشریح روند استعفاء و پذیرش آن در شورا اظهار داشت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر دیشموک بصورت مکتوب نامه استعفاء خود را به بنده تحویل نداده است.

سخنگوی شورای شهر دیشموک با بیان اینکه یکی از اعضاء صحبت هایی بصورت شفاهی در خصوص استعفاء خود مطرح کرده است ، گفت: اعلام استعفاء به صورت شفاهی به هیچ وجه مورد تایید ما نخواهد بود.

جعفری با تاکید بر اینکه هر کدام از اعضا قصد استعفاء داشته باشد باید آن را بصورت کتبی به شورا اعلام کند افزود: در صورتی که چنین اقدامی از سوی هر کدام از اعضای شورا صورت گیرد طبق قانون استعفاء آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی از دلایل استعفاء احتمالی دو عضو شورا اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: تا کنون از این دو فرد مطرح شده دلیلی برای استعفا نشنیده ام.

رئیس شورای شهر دیشموک در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین اعضای شورای شهر وجود دارد یا خیر هم گفت: اختلاف خاصی بین اعضای شورای شهر که دلیل استعفا باشد وجود ندارد.

جعفری اختلافات اعضای شورای شهر را جزئی اعلام کرد و افزود: دلخوری هایی بین آقای بینا عضو شورای شهر و آقای اکبری شهردار کنونی وجود دارد که چندان جدی نیست.

سخنگوی شورای شهر دیشموک اظهار داشت: چون آقای بینا و آقای اکبری برای شهردار شدن رقیب بودند و آقای بینا نتوانست رای اعضای شورا را کسب کند و شهردار شود با آقای اکبری دچار اختلافات جزئی شد.

وی با بیان اینکه دو ماه پیش جلسه استیضاح شهردار دیشموک برگزار شد، افزود: در این جلسه سوالات اعضای شورای شهر از شهردار پرسیده شد و شهردار با پاسخ های خود توانست اعضای شورا را قانع کرده و رأی اعتماد بگیرد.

این عضو شورای شهر دیشموک با بیان اینکه در جلسه استیضاح شهردار از پنج عضو چهار عضو به شهردار رأی اعتماد دادند ، گفت: تنها آقای بینا در این جلسه به آقای اکبری رأی عدم اعتماد داد.

جعفری استعفای احتمالی دو عضو شورای شهر دیشموک را با استیضاح شهردار بی ارتباط دانست و گفت: استعفای هر کدام از اعضای شورای شهر اگر به صورت قانونی به شورا اعلام شود مورد بررسی قرار خواهد گرفت و موافقت یا عدم موافقت با آن به رسانه ها اعلام خواهد شد.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
بله اقای مهندس بینا شایسته شهرداری می باشد و همچنین دارای مقبولیت مردمی
اگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
درود بر استاد جعفری، حرف حق ، نارحتی داره برا آقایون
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
چرا اتفاقا اختلافات زیادی در بین شورای شهر دیشموک وجود دارد . یکی بر ریاست شورا است که یک نفر ریاست شورا را به عهده گرفته ان هم با وعده و وعید
شنیده ها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
در بین شهروندان دیشموکی حرف های زیادی است یکی اینکه ریس شورا با شهردار اکبری معامله کرده و از طرف دیگر روز شهردار شدن قسم هایی خوردند که یکی از قسم ها استفاده از دو نیروی کارگر به سهم صاحب مجاوند است . این هم دروغ است این جدل ها بین اکبری و مجاوند وجود ندارد . رئیس شورا دست از دروغگویی بردار و حقیقت را بگو
رئیس شورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
رئیس شورا در بین مردم دیشموک هیچ محبوبیتی ندارد چون برای به کارگیری اول از خانواده خودش شروع می کند بعد مردم و بکارگیری فرزندش را در گازرسانی به دیشموک به عنوان منشی و در حال حاضر رایزنی با نماینده مردم کهگیلویه و به قول خود رئیس شورا گرفتن نامه فرزندش برای به کار گیری در شرکت گاز در دیشموک از دیگر معامله های اقای جعفری است
بیاگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
رئیس شورا فعلا دنبال بکارگیری فرزندان خود می باشد . لطفا منتشر شود
نام:
ایمیل:
* نظر: