به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
وی خطاب به شهرداران عنوان کرد: مسائل حفاظتی و ایمنی را در حیطه کاری خود رعایت کنید تا خدایی نکرده شاهد حادثه ناگواری نباشیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با کسی تعارف نداریم، گفت: هر کسی که براساس عدالت رفتار نکند به طور قطع با وی برخورد می‌شود و برای ما تمامی مردم استان از زیلایی گرفته تا دیشموک برابر هستند.

به گزارش "خبردنا" ، حسین کلانتری در نشست با شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای استان با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: انتظار می‌رود اعضای شورای شهر برنامه‌ها و وعده‌های خود به مردم را به یاد آوردند و در راستای تحقق آنها تلاش کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرداران نیز برنامه‌های خود را مرور کنند و در راستای اجرایی کردن آنها اقدام کنند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به رفع تمامی مشکلات نیست و می‌طلبد همه در کنار همدیگر و با همدلی برای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه شهرداران باید خلاق باشند و از محل و منابع مختلف نسبت به درآمدزایی برای شهرداری همت کنند، بیان کرد: بعضی مواقع به خاطر ملاحظات قومی و سیاسی دریافت عوارض نادیده گرفته می‌شود.

کلانتری گفت: خدا را ناظر بدانیم و در هرکاری باید  نقش خود را ایفا کنیم.

وی ابراز کرد: سازمان برنامه‌ریزی را موظف کردیم که اعتبارات امسال را براساس شاخص‌های کشوری توزیع کند و کارشناسان ما در این خصوص ارزیابی‌های لازم را انجام دادند.

کلانتری با تاکید بر اینکه باکسی تعارف نداریم، بیان کرد: هر کسی که براساس عدالت رفتار نکند به طور قطع با وی برخورد می‌شود و  برای ما تمامی مردم استان از زیلایی گرفته تا دیشموک برابر هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و هیچ خط کشی نداریم و  در رابطه با اجرای عدالت با هیچ کسی در استان عقد اخوت نبسته‌ایم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اسناد را به ما ارائه دهید و بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی گفت: انتظار می رود سلسله مراتب در پیگیری امور رعایت شود و می‌طلبد مسؤولان با اولویت بندی نسبت به رفع مشکلات شهرستان‌ها اقدام کنند.

کلانتری تاکید کرد: اگر به دنبال توسعه هستیم مسائل حاشیه‌ای را باید کنار بگذاریم و از توان و ظرفیت مجمع نمایندگان استان استفاده کنیم و با تعامل و همدلی در کنار یکدیگر برای پیشرفت استان تلاش کنیم.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه، تصریح کرد: اکنون ماه‌ها تا انتخابات زمان داریم و نباید فضا را انتخاباتی کنید.

کلانتری با تاکید بر اینکه به کسی باج نمی‌دهم و باجی نمی‌گیرم، گفت: فرصت‌های طلایی را از دست ندهید و بدور از هرگونه خط کشی برای توسعه استان گام بردارید.

وی در خصوص پست‌های مدیریتی، عنوان کرد: انتخاب مدیران کل در حیطه اختیارات وزرا است و با هماهنگی استاندار نسبت به جابه جایی افراد در این پست ها اقدام می‌شود.

کلانتری ابراز کرد: هر کسی و در هر ارگانی وظیفه خاصی بر عهده دارد که باید براساس قانون به وظایف خود عمل کند.

نماینده عالی دولت در استان در خصوص استخدامی‌ها، عنوان کرد: نظارت بر روند استخدامی‌ها بر عهده سازمان‌های بازرسی است و هر کسی تخلف کند با شدیدترین وجه ممکن با آنها برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: شورای حل اختلاف تا یک ماه آینده تشکیل شود و اگر عضوی بنا بر هر دلیلی از شرکت در این نشست خودداری کنند نه تنها به مقامات بالا گزارش می‌شود بلکه خواستار انتخاب جایگزین این افراد نیز هستیم.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در دوره‌ای افتخار خدمت در این استان نصیبم شده است  که ۶ سال از عمر دولت گذشته است، بیان کرد: ملاک انتخاب افراد برای انتصاب در پست‌های مدیریتی بعد از شایستگی، پذیرش برنامه‌ها و سیاست‌های دولت و داشتن روحیه خدمتگزاری است.

وی خطاب به شهرداران عنوان کرد: مسائل حفاظتی و ایمنی را در حیطه کاری خود رعایت کنید تا خدایی نکرده شاهد حادثه ناگواری نباشیم.

کلانتری با تاکید بر اینکه شهرداران و شوراهای ۱۸ گانه استان حق دارند که مطالبات مردم را از ما پیگیری کنند، تصریح کرد: قول می دهم از تمام تجربه، آبرو و توانم برای توسعه استان استفاده کنم.

وی با بیان اینکه در آینده به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنم، گفت: در یک بازه زمانی ۶ ماه این نشست مجددا برگزار خواهد شد.

کلانتری با تاکید بر اینکه ما هیچ منافعی جز خدمت به مردم نداریم، عنوان کرد: امید است با همدلی و همکاری و بدون حب و بغض برای توسعه استان گام برداریم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ممبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
جناب آقای استاندار محرومترین نقطه استان رودتلخ ممبی شهرستان بهمئی را فراموش نفرمایید
نام:
ایمیل:
* نظر: