به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
بخشدار دیشموک تاکید کرد که مردم این بخش از سفر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روستای آجم که در ۴۰ کیلومتری بخش دیشموک واقع شده است بشدت ناراضی هستند.
حبیبی به خبردنا گفت: آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در جمع روستای آجم دیشموک شهرستان کهگیلویه حاضر و صحبت هایی نموده که اکنون مردم بخش دیشموک از این سفر بشدت ناراضی هستند. 

وی با بیان اینکه آقای زارعی بایستی برای این سفر مسوولان بخش و یا فرماندار کهگیلویه را اطلاع می دادند، اظهارداشت: اکنون در بین مردم شنیده می شود که آقای زارعی باهدف جدایی روستای آجم به بخش مارگون بویراحمد سفر کرده که همین موضوع نگرانی ها را در بین مردم منطقه زیاد کرده است.

بخشدار دیشموک شهرستان کهگیلویه افزود: اهداف سفر آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا به روستای آجم این بخش برای ما نامعلوم و الان پیگیری هایی اکنون در حال انجام است.

حبیبی، جمعیت خانواری این روستا را حدود ۷۰ خانوار عنوان و تصریح کرد: آقای زارعی بدون اطلاع مسوولان کهگیلویه بزرگ وارد حوزه استحفاظی ما شده و اهداف سفر ایشان هم نامعلوم اما پیگیری های خاص برای مشخص شدن این سفر از سوی مسوولان وزارت کشور در حال انجام است.

وی گفت: تاکنون هیچ فرد یا افرادی از روستای آجم درخواستی مبنی بر جدایی این روستا و الحاق آن به بخش مارگون بویراحمد نداشته و از سفر آقای زارعی به روستای خود هم نگران هستند. 

 بخشدار دیشموک شهرستان کهگیلویه افزود: آقای زارعی بدون اطلاع مسوولان محلی و شهرستانی در جمع مردم روستا سخنانی را بیان کرده که هم سبب نگرانی مسوولان و هم مردم شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
تمام این حرف ها بی مبنا است. اسناد مکاتبات و درخواست های مردم منطقه مبنی بر جدایی از دیشموک و الحاق به شهرستان بویراحمد در بخشداری مارگون، فرمانداری بویراحمد و حتی استانداری استان، موجود است. در ضمن آقای زارعی به دعوت مردم منطقه به آجم سفر کرده. پس چرا مردم باید نگران باشند!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: