به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
فرماندار اسبق کهگیلویه به سفر نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه واکنش نشان داد و این سفر را غیرمتعارف و شبهه انگیز خواند.
به گزارش خبردنا، " ابراهیم جعفری در پُست اینستاگرامی خود، سفر زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه را غیرمتعارف و کمی شبهه انگیز خواند.

وی در این پُست اینستاگرامی نوشت؛" آقای زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا بدون اطلاع و هماهنگی با مسوولین شهرستان کهگیلویه از منطقه آجم بخش دیشموک بازدید کرد؛ کاری خلاف عرف و کمی شبهه انگیز که شاید هدف ایشان پیگیری الحاق آن منطقه به بخش مارگون و فراهم نمودن زمینه تبلیغات شهرستانی مارگون باشد."

" لازم است ایشان در خصوص دلایل این سفر غیرمتعارف روشنگری نمایند."

به گزارش خبردنا، غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در سفری یکروزه و بدون هماهنگی با مسوولان شهرستان کهگیلویه به منطقه آجم بخش دیشموک این شهرستان سفر و با مردم منطقه دیدار و نشست هایی داشته است.

امام جمعه بخش و بخشدار دیشموک، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسوولان محلی از سفر نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه بشدت انتقاد و این سفر را تبلیغاتی و بسترساز اختلاف بین بویراحمد و کهگیلویه دانسته اند. 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
آقای زارعی بخش مارگون به تنهایی هم ازنظروسعت وهم ازنظرجمعیت حداقل 2برابرشهرستان باشت وچرام ولنده هست /تورابخداکم گول مردم بدبخت مارگون بزن این هم بهانه جدیدبرای شما که به مردم مارگون بگید تاآجم الحاق نشودامکان شهرستان شدن نیست /آقای زارعی حنای شما دیگه رنگی ندارد؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
بگو که و تو گپ خواسه تو چکاریه
نام:
ایمیل:
* نظر: