به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
وی با تشریح کامل این سفر، اظهارداشت: در زمان وقوع سیلاب ها، تمامی خدمات صورت گرفته به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه توسط بخش مارگون بویراحمد انجام گرفت اما یک نفر از ما تشکر هم نکرد و حتی خبری در این ارتباط منتشر نشد.
خبردنا : بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد که گفته می شود نقش اصلی در سفر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه را دارد این نقش را با تاکید رد کرد.

احسان دانشی اصل به خبردنا گفت: سازمان جهادکشاورزی استان با بنده تماس گرفتند و گفتند که آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در قصد دارد از روستای آجم بازدید داشته باشد.

وی با تشریح کامل این سفر، اظهارداشت: در زمان وقوع سیلاب ها، تمامی خدمات صورت گرفته به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه توسط بخش مارگون بویراحمد انجام گرفت اما یک نفر از ما تشکر هم نکرد و حتی خبری در این ارتباط منتشر نشد.

بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد افزود: سفر آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با دعوت خود مردم آن منطقه انجام گرفته و ما هیچ نقشی در این نشست نداشته ایم و این دعوت به گونه ای بود که وقتی نماینده بویراحمد وارد آن روستا شد برای استقبال از وی گلوله شلیک کردند و گوسفند قربانی نمودند.

دانشی اصل در پاسخ به این سوال اگر آقای زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در آن روستا به مشکل امنیتی برخورد می کرد، آن وقت چه کسی باید پاسخگوی تبعات آن می بود؟ هم یادآورشد: درست است و اصلا برای این سفر با ما هماهنگی نشد چون این روستا در  حوزه استحفاظی کهگیلویه بزرگ است نه شهرستان بویراحمد.

وی گفت: ما به همراه برخی از مدیران و معاونین شرکت برق، راه و شهرسازی،جهادکشاورزی، بنیاد مسکن و جمعی دیگر با همراهی نماینده بویراحمد و دنا به روستای آجم دیشموک رفته و آن جا نیز آقای زارعی قول پیگیری رفع مشکلات اهالی را دادند.

بخشدار مارگون بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می شود آقای زارعی بخاطر مسایل انتخاباتی اقدام به این سفر نموده و البته ممکن است اختلافاتی در آینده نزدیک بین بویراحمد و کهگیلویه بخاطر این سفر پیش بیاید؟ هم ادامه داد: من میزبان سفر و حتی برنامه ریز آن نبودم و فکر نکنم بخاطر مسائل انتخاباتی امسال هم این سفر شکل گرفته باشد.

دانشی اصل گفت: سفر نماینده بویراحمد و دنا به روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه را سفر اختلاف افکنانه بین دو حوزه انتخابیه نمی دانم چون مردم منطقه میزبان دعوت از آقای زارعی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مردم آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه قبلا خواستار جدایی از شهرستان کهگیلویه بوده اند یا خیر؟ هم تاکید کرد که مردم این روستا چهارسال پیش خواستار جدایی از شهرستان کهگیلویه بوده و مکاتبات آن هم موجود است.

بخشدار مارگون شهرستان بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا شهرستان مارگون آمادگی الحاق روستای آجم به این شهرستان را دارد، هم تاکیدکرد که اگر قرار باشد امکانات سخت افزاری مانند وسائط مکانیکی از قبیل لودر و گریدر برای بازگشایی محورهای آن به مارگون داده نشود این الحاق را نمی توانیم بپذیریم.

دانشی اصل گفت: شهرستان مارگون ۱۶۷ روستا با جمعیتی حدود ۳۵ هزار نفر البته با جمعیت عشایری دارد که فاصله روستای آجم بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه با مارگون کمتر از شهرستان کهگیلویه است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
ملی کم دروغ بگوسفرانتخاباتی هست تفره نرو؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: