به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲
باید بگویم از آقای زارعی به عنوان قانون گذار و نماینده ملت این حرکت و رفتار بعید است و انتظار می رود بخشدار به عنوان رئیس شورای اداری بخش و فرماندار به عنوان نفر اول مسئولیت و تحقق امنیت نسبت به این موضوع که حقیقتا طی دو روز اخیر احساسات مردم دیشموک را جریحه دار نموده بی‌تفاوت نباشند و ان برای مردم شفاف سازی شود.
خبردنا :  عضو شورای اسلامی دیشموک به سفرنماینده بویراحمد به آجم واکنش نشان داد.


به گزارش " خبردنا "
به نقل از فارس ،  " علیداد حافظی " گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که طی هفته اخیر نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به همراه تنی چند از مدیران و مسئولان استانی به حوزه دهستان بهمئی سرحدی شرقی ( آجم) سیر و سیاحت داشتند که  اگر سفر آنان سیاحتی بود ما طبق سنت حسنه مهمان نوازی ایل بهمئی قدومشان را بر دیده منت می‌گذاریم و رایحه خوش چویل را بدرقه راهشان می‌کنیم و اگر سفر ایشان به عنوان رئیس مجمع نمایندگان  استان در راستای مساعدت عمرانی و کمک در بهبود وضعیت راه‌های مواصلاتی دیشموک به پاتاوه و مارگون بوده  باز به مصداق حدیث قدسی « من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق » ضمن گلایه‌مندی از حضور بدون برنامه و اطلاع مسئولین بخش از ایشان و همراهان وی در بخش از دغدغه ایشان به بهسازی راهها کمال تشکر را داریم.

وی گفت: ولی اگر حضور این بزرگوار و همراهان به منظور جدایی دهستان آجم از دیشموک و ترغیب و تشویق  مردم به تنظیم صورتجلسه مبنی بر جدایی از دیشموک والحاق به مارگون باشد طبق گفته‌های تعدادی از مردم بومی روستاهای آجم پس باید بگویم از آقای زارعی به عنوان قانون گذار و نماینده ملت این حرکت و رفتار بعید است و انتظار می رود بخشدار به عنوان رئیس شورای اداری بخش و فرماندار به عنوان نفر اول مسئولیت و تحقق امنیت  نسبت به این موضوع که حقیقتا طی دو روز اخیر احساسات مردم دیشموک را جریحه دار نموده بی‌تفاوت نباشند و ان برای مردم شفاف سازی شود.

وی گفت: خواهشا دیشموک را نردبان  توسعه و ارتقای جاهای دیگر قرار ندهند.  مار گزیده از ریسمان سیاه وسفید می ترسد! هنوز جدایی سیلاب و کلوار را فراموش نکرده ایم.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهمئی گرمسیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
کاملا فرمایش درست است ما مردم بهمئی گرمسیر (لیکک) هم مخالفت خود را شدیدا با جدایی خاک آجم از دیشموک اعلام می کنیم و اگر کسانی از ساکنان آجم دوست دارند که تابع مارگون شوند هر چه زودتر خاک آجم را ترک کنند و مانعی بر سر راه آنان نیست ما این ضربه را از جدایی علاء و صیدون و تشان و بیدبلند و کرنج و ... از بهمئی خورده ایم و دیگر حاضر نیستیم یک وجب از خاک بهمئی جدا شود و حتی پیگیر ملحق شدن بخش ها و مناطق جدا شده از بهمئی هستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
منطقه آجم طیبی سرحدی شرقی است و در واقع سرحدنشین ایل طیبی است. ربطی به بهمئی ندارد. هیچ وقت فرد یا گروهی از ایل بهمئی در این منطقه سکونت نداشته و ندارند. با همین نگاه قوم_ قبیله ای هم از طرف مسئولان هیچ بازدیدی از این منطقه صورت نگرفته و مردم آن در فقر مطلق به سر می برند. الان هم بخاطر نزدیکی به منطقه مارگون، دسترسی و خدمات دهی راحت و سریع تر از سمت مارگون، مردم منطقه چند سالی است که به جد خواهان الحاق منطقه به شهرستان مارگون هستند. این وسط مسئولان دیشموکی چرا کاسه داغ تر از آش شدند و سنگ مردم آجم را به سینه می زنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
طیبی و بهمئی یکی هستند و فرقی با هم ندارند
نام:
ایمیل:
* نظر: