به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
دکتر کلانتری:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شورای آموزش و پرورش استان با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) گفت: هنر مدیریتی ما در جلوگیری از بازماندگی حتی یک دانش آموز از تحصیل اما با کمترین هزینه ممکن است.
به گزارش خبردنا، " دکتر حسین کلانتری " افزود: باید ظرفیت کلاس به گونه ای باشد که ضمن شرایط گیرایی پیشرفت و رشد آموزشی میسر گردد.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: موضوع بکارگیری و جذب ۴۵۲ نیرو در آموزش و پرورش استان که ۳۰۵ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۴۷ نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ جذب می شوند براساس دستورالعمل و کاملا در چارچوب قانون باشد.

کلانتری افزود: تلاش شود برای کاهش مشکلات و تقویت حوزه آموزش و پرورش از ظرفیت های قانون بودجه در کنار کمک های خیرین بهره گرفت.

استاندار به موضوع سند تحول در کشور اشاره کرد و گفت: برش استانی این سند تدوین و بومی سازی شده است و سهم هردستگاه اجرایی در کمک به آموزش و پرورش مشخص شود تا عملکرد همه بخش های مسئول قابل ارزیابی باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک به " ساجده عباسی " هنرجوی سال دوازدهم هنرستان وحدت یاسوج به جهت کسب رتبه نخست و گردن آویز طلا در رشته گرافیک رایانه گفت: باید از زحمات وی به نحو شایسته فدردانی گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: مجوز جذب ۴۵۲ نفر در آموزش و پرورش استان صادر شده و از این تعداد ۳۰۵ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان و ۱۴۷ نفر از طریق آزمون انجام می شود.

هادی زارع پور افزود: در سیزدهمین مسابقات مهارتی کاردانش که در شهر مقدس قم برگزار شد، ساجده عباسی در گرایش رایانه رتبه اول را کسب کرد و افتخاری برای استان آفرید.

وی بحث ساماندهی نیروی انسانی در سال جاری را از برنامه های این سازمان عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: