به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۴۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷
زارعی خبر داد:
وی گفت: علی‌رغم شرایط نامتوازن منابع و هزینه، اقدامات لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های صورت گیرد.
خبردنا: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۹۸ به شهرستان دنا ۸۶ میلیارد و شهرستان بویراحمد ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی اختصاص داده شد.

به گزارش "خبردنا"، غلام‌محمد زارعی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان دنا به اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی حوادث غیر مترقبه به استان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل عمده خسارت و پیشگیری سیل به دو شهرستان بویراحمد و دنا اختصاص یافت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه و مدل ما به شهرستان دنا، نگاه توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: فضای رسانه‌‌ای در استان را چندان دنبال نمی‌کنم اما چرا به اتفاقات و حوادث مثبت  در رسانه‌های ما پرداخته نمی‌شود و مسائلی مورد توجه رسانه‌ها است که با ذهن مردم فرسایش دارد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی ما یک نظام مظلوم است مردم همواره در هجمه تبلیغات سوء دشمنان هستند،دشمن در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام است بنابراین باید خدمات نظام به مردم، توسط رسانه‌های به خوبی بیان و مطرح شود.

زارعی در ادامه عنوان کرد: سال گذشته در همین شهرستان دنا شورای برنامه‌ریزی تشکیل و اعتبارات تخصیص یافت آیا این اعتبارات منجر به توسعه شهرستان نشد؟البته که پیشرفت و توسعه حاصل شده است که این موضوع باید توسط رسانه‌های استان بیان شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: کشوری که منابع تعریف شده آن نفت و مالیات است با محدودیت‌هایی مواجه است و اغلب این منابع باید برای حقوق‌بگیران و یارانه‌بگیران هزینه شود اما با تدبیر نظام منابعی برای عمران و توسعه تعریف می‌شود تا با وجود این شرایط کارهای بزرگی انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه جهت‌گیری مسوولان به سمت توسعه است نه افزایش هزینه‌های جاری گفت: علی‌رغم شرایط نامتوازن منابع و هزینه، اقدامات لازم برای اجرایی شدن برنامه‌های صورت گیرد.

زارعی از تخصیص ۳۰ درصدی اعتبارات توازن خبر داد و گفت: تا پایان سال تخصیص اعتبارات توازن به ۶۰ درصد افزایش خواهد داشت، ضمن اینکه اعتبارات نفت، استانی و اعتبارات بخش‌های ۲۷ درصد نیز تخصیص می‌یابد.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه سهم دنا از اعتبارات عمرانی سال ۹۸، ۸۶ میلیارد تومان است، گفت: اعتبارات عمرانی بویراحمد بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان است‌، باید خدا را شاکر باشیم که علی‌رغم همه توطئه‌ها، دشمنی‌ها و خسارت‌های گوناگون این میزان اعتبارات توزیع می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: