به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
نجابت نیا:
نجابت نیا افزود: در راستای معرفی منطقه بکر کهگیلویه و قابلیتهای آن مثل خانه های گلی و سیاه چادر و تنداره و تلواره و مشک و ملار متولیان امر برنامه ریزی لازم را انجام دهند..
خبردنا: دستیار وزیر ارتباطات از رفع مشکلات زیر ساختی ارتباطی و اینترنتی تعدادی از روستاهای دیشموک خبر داد.

به گزارش "خبردنا" سیدفرزاد نجابت نیا که در اولین نشست هم اندیشی " یاوران دیشموک " سخن می گفت ضمن قدردانی از همت مدعوین برای حل مشکلات و نارسایی های بخش دیشموک عنوان کرد: با هماهنگی و پیگیری بخشدار و امام جمعه، موضوع زیرساخت های ارتباطی و اینترنت مناطق امامزاده میرسالار بعنوان قطب گردشگری، لیراب، سَردو، اسفندان و درغک ...و نقاط دیگر که توسط ایرانسل در حال انجام است در برنامه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بشرط آمادگی لازم در این بخش، روز یازدهم مرداد مدیر ارتباطات و امور فرهنگی آستان قدس رضوی را برای حضور در دیشموک هماهنگ خواهد شد، و طبیعتا منشاء اثر خواهد بود.

این فعال فرهنگی استان یادآور شد: نظر به اینکه طبق آمایش سرزمینی منطقه، سرمایه گذاری در صنعت جز با نگاه خیریه متصور نیست، و کشاورزی، دامداری و صنایع دستی خصوصا" بومگردی-گردشگری باید در اولویت برنامه ریزان باشد.

وی افزود: جمعی از رادیو آماتورهای کشورهای اروپایی برای بازدید از بلادشاپور (بافت قدیم دهدشت) به عنوان یک میراث جهانی به دهدشت سفر خواهند کرد.

نجابت نیا افزود: در راستای معرفی منطقه بکر کهگیلویه و قابلیتهای آن مثل خانه های گلی و سیاه چادر و تنداره و تلواره و مشک و ملار متولیان امر برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
نجات نیا عزیز گرچه بلحاظ جناحی با شما مخافم اما خدایی توانمندی شما خیلی خیلی بیشتر از نمایندگان قبلی هست و به پاس تلاش های شما و جوان نگری شما استدعا دارم در انتخابات مجلس شرکت کنید
نام:
ایمیل:
* نظر: