به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که متأسفانه این تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی در این دولت به‌شدت افزایش پیداکرده است.
خبردنا: نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد و دنا بابیان اینکه خیلی مطلب دارم که بگویم و مجبور هستم بخشی از صحبت‌ها را خلاصه ارائه دهم، گفت: امروز نابسامانی‌هایی در داخل جامعه ما هست و با آن دست به گریبان هستیم به ویژه در عرصه‌های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی که حتی شما هم مشکلات را با گوشت، پوست و استخوان‌تان احساس و درک کردید.

به گزارش"خبردنا"، هدایت‌خواه در نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی شهرستان‌های بویراحمد و دنا، افزود: در این شش هفت سال با توجه به مجموعه شرایطی که در کشور پیش‌آمده  به خاطر ولایتمداران در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، بین‌المللی و منطقه‌ای پیشرفت‌های بسیار خوب و چشمگیری داشته‌ایم.

وی در ادامه بیان داشت: در عرصه داخلی شاهد بروز فقر، فساد و تبعیض در جامعه هستیم فقر و فساد به صورت موریانه از درون اعتماد و دل‌بستگی مردم را به نظام و انقلاب می‌خورد.

هدایت خواه گفت: امروز در این دولت و مجموعه کارگزاران شاهد بعضی از ناهنجاری‌ها در عرصه اجتماعی و فرهنگی هستیم، آسیب‌های اجتماعی، عدم نظارت و وقوع فساد به‌شدت رو به گسترش است.

این فعال فرهنگی اظهار داشت: در طول تاریخ پس از انقلاب به‌اندازه این ۶ سال در بدنه اقتصادی و اداری کشور و در بخش‌های مختلف تبعیض نداشته‌ایم، متأسفانه یکی از نمونه‌های تبعیض در حقوق‌های نجومی و خیلی از امتیازات دیگری است که روزانه مشاهده می‌کنیم.

هدایت‌خواه در ادامه با اشاره به استخدام‌های فله‌ای در ادارات اظهار داشت: مردم باید از استخدام‌ها، جذب نیروها و تسهیلات با سود کم به صورت عادلانه بهره‌مند شوند و این حقوق قانونی مردم است.

نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد که متأسفانه این تبعیض‌ها و شکاف طبقاتی در این دولت به‌شدت افزایش پیداکرده است.

وی بیان داشت: نتیجه عدم تجمع ما به عنوان اصحاب قلم و جریان ولایت‌مدار باعث شده که جریان‌های سیاسی قدرت بگیرند و به دنبال منافع، مطامع شخصی و گروهی، قومی، قبیله و طایفه خودشان باشند و البته متأسفانه زمینه‌ساز این شده که بسیاری از مردم که بار اصلی این فقر، فساد و تبعیض را می‌کشند نسبت به نظام بی‌اعتماد و ناراضی شوند.

هدایت خواه تصریح کرد: از طرفی هم با تبلیغات دشمن، روحیه ناامیدی و یاس، ظهور و بروز پیدا می‌کند و ما کسانی را اهل حق و اصحابه حق می‌دانیم که در رکاب ولی، گوش به‌فرمان ولی و عرصه‌هایی که ولی فرمان می‌دهد حاضر و  آماده فداکاری و جان‌فشانی باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: