به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۷۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸
خبردنا: شهرداری لیکک در راستای ساماندهی بلوار اصلی شهر از کشتارگاه تا ورودی اصلی شهر پس از جدول گذاری و کاشت درخت اقدام به نصب پایه های تلسکوپی روشنایی بلوار کرد.

به گزارش"خبردنا" ، سید عبدالستار تقوی در حاشیه این اقدام اظهار داشت: در زمستان گذشته نهضت آسفالت معابر شهری را به خوبی و با موفقیت اجرا کردیم و از همان زمان هم پروژه ساماندهی بلوار اصلی شهر را دردست اجرا داشتیم.

این مسئول تصریح کرد: به دلیل کاهش اعتبارات پروژه مطابق برنامه زمانبندی شده پیش نرفت اما اکنون تمام تلاش خود را بکار می بندییم تا با استفاده از منابع داخلی و امکانات موجود این پروژه را مجددا راه اندازی کنیم.

شهردار لیکک افزود: کاهش حوادث، ایجادامنیت، کاهش جرائم، تسهیل و تسریع در تردد وسایل نقلیه و تبدیل بلوار اصلی شهر به محیطی زیبا در شب حین حفظ زیبایی آن در روز از نتایج موثر روشنائی معابر است.

تقوی در پایان عنوان کرد: به زودی گزارش عملکرد شهرداری در حوزه های عمرانی، فرهنگی و مالی منتشر می گردد
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
اقای کریمی چرا اخبار مربوط به شهردار سانسور می کنی؟ چرا اخبار استیضاح پوشش ندادی؟ شما از چهار گوشه جنوب خبر میگیری چرا مشکلات شهرداری بیان نمی کنی؟ روابط فامیلی و رفاقتی با بیت شهردار مهمترین عامل هست، بر هیچکش پوشیده نیست که شما تمام تلاش خود را برا شهردار شدن تقوی انجام دادی اعضای شورا بین شون نفاق انداختی و سایر گزینه ها منفی جلوه دادی.
احمدی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
کدام عملکرد خدایش رسانه خبر دنا هم دیگه مثل اون قدیما نیست فقط دنبال اخبار خاصی هس نه مشکلات مردم ..
نام:
ایمیل:
* نظر: