به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۷۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
با برگزاری آئینی انجام شد:
در مراسمی و با حضور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه‌ و بویراحمد، سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان معرفی شد.
به گزارش خبردنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در آیین تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گفت: یگان حفاظت این اداره کل در چند سال اخیر تلاش های زیادی در راستای حفاظت از آثار تاریخی استان داشته است.

" محمود باقری" افزود: سال ۹۷، بزرگترین باند قاچاق اشیای عتیقه در این استان با ۱۲ عضو دستگیر که شش نفر از آن‌ها خارج از استان و شش نفر هم استانی بودند و از آن‌ها سه قبضه اسلحه و یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اهمیت بنا‌های تاریخی به عنوان میراث ارزشمند گذشته که می‌تواند باعث جذب هزاران گردشگر و رونق اقتصادی شود، اظهارداشت:حفاظت از بنا‌های تاریخی در اولویت برنامه‌های این سازمان است.

رئیس پلیس پیشگیری کهگیلویه وبویراحمد هم در این مراسم با تقدیر از عملکرد میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد گفت: میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری این استان تعامل خوبی با نیروی انتظامی استان داشته است.

وی گفت: برای حفاظت از آثار تاریخی استان از نیروهای با تجربه  نیروی انتظامی در سمت فرماندهی یگان حفاظت میراث فرهنگی  استان استفاده می شود.

به گزارش خبردنا،در پایان این مراسم از خدمات سرهنگ هادی طاهری تقدیر و سرهنگ عبدالحسین محمدی به عنوان سرپرست جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

" خبردنا " انتصاب برادر ارزشمند و تلاشگرمان جناب سرهنگ محمدی را در مسوولیت جدید تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان مسالت می طلبد.
نام:
ایمیل:
* نظر: