به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۴۷۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ با تشریح آخرین وضعیت اردوگاه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، اظهارداشت: " هنوز خبر خاصی مبنی بر برگزاری نشست هایی که منجر به وحدت می شود وجود ندارد."

" محمود منطقیان " در گفت و گو با خبردنا گفت: " فعلا خبر خاصی نیست و نشستی برای گفت و گو جهت اتحاد اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ برگزار نشده است."

با صوفی موافقم

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما موافق معرفی " آقای صوفی " بعنوان رابط شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد هستید؟ هم خاطرنشان کرد: " آقای صوفی استاندار استان بوده و از شرایط استان آگاهی لازم را دارد و موافق ایشان هستیم. ایشان علاقمند به این است که در استان ما مسولیتی داشته باشد و ما هم از این موضوع استقبال می کنیم."

این فعال سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می شود " آقای صوفی " در دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش پررنگی در راستای اتحاد اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ نداشته است؟ هم یادآورشد: " در دور گذشته انتخابات، آقای صوفی تلاش خود را کرد و مسوولیتی که برعهده داشت را انجام داد ولی شرایط محلی و شهرستانی اجازه اتحاد را نداد وگرنه ایشان زحمت کشید و از تهران آمد کهگیلویه و جلساتی را برگزار کرد و صحبت هایی نمود ولی مشکل جاهای دیگر بود. ایشان تلاش خود را در این زمینه انجام داد."

منطقیان در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون جلسه ای با آقای صوفی داشته اید یا خیر؟ هم اظهارداشت: " نه، ما تاالان جلسه ای با ایشان نداشته ایم و نشنیده ایم که با کس دیگری هم جلسه ای داشته باشد."

وی در پاسخ به این سوال که واقعا سرمنشاء، ریشه و یا دلیل اصلی اختلافات کنونی اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ چیست؟ هم ادامه داد: " برای اینکه بخواهیم ریشه این اختلافات را بیان کنیم نیاز به توضیحات زیادی دارد ولی ریشه از جایی شروع شد که آقای لاهوتی اعلان کاندیداتوری کرد و با امثال بنده و دوستان بنده هیچ مشورتی نکرد. وقتی خودشان به صحنه آمد هیچگونه مذاکره و نظرخواهی با ما نکرد و فقط خبر آن را شنیدیم."

منطقیان با ادامه اتفاقات رخ داده که بنابگفته وی سرمنشاء اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ شد، تصریح کرد: " آقای لاهوتی هیچ نظرخواهی از من و امثال من و دوستان ما مثل آقای " رضاتوفیقی"ننمود و با جمع زیادی از چهره های شاخص اصلاح طلب نظرخواهی نکرد و در جلسه ای که بعدا برگزار کرد و اعلان کاندیداتوری نمود هم هیچ دعوتی از ما نکرد و ما فقط خبر آن را شنیدیم. چون هیچ گونه دعوتی از ما نکرد دوستان ما هم ناگزیر راه دیگری را در پیش گرفتند و جلسه ای برگزار نمودند و ما را معرفی کردند.

لاهوتی آغازگر اختلافات در اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ است

وی در پاسخ به این سوال که یعنی آقای لاهوتی آغازگر اختلافات بوده است؟ هم اظهارداشت: " بله و شروع اختلافات از آن زمان بوده است."

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ گفت: "چندین بار هم در جلسات و هم به رسانه ها اعلام کرده ام که جناب آقای لاهوتی در جلسه مشترک اصلاح طلبان تشریف بیاورند تا باهم گفت و گو کنیم تا دلیل اختلافات کنونی ریشه یابی شود."

منطقیان افزود:"باوجود این که بطور مکرر از ایشان دعوت کرده ایم اما ایشان حاضر به گفت و گو نشده اند."

وی در پاسخ به اینکه واقعا نمیتوان اختلافات را در اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ کنار گذاشت؟ هم ادامه داد: " آقای لاهوتی حاضر به گفت و گو نیست و همان روش گذشته را ادامه می دهد."

این فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:"چندین بار از آقای لاهوتی خواسته ایم باهم بنشینیم و ریشه یابی کنیم و گفت و گو کنیم تا اختلافات کنار برود اما ایشان حاضر به گفت و گو نیست."

منطقیان افزود: " هدف من از برگزاری نشست ها، ریشه یابی و رسیدن به وحدت در اردوگاه اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ است اما هربار که با ایشان صحبت می شود برگزاری این نشست ها را رد می کند و متاسفانه نمی پذیرد."

از مدیرکلی رضاتوفیقی در فرهنگ و ارشاد حمایت می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار به اتحاد اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ برای انتخابات امسال هستید یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: " ما 50 به 50 فکر می کنیم، یعنی امکان دارد اتفاق بیفتد و امکان دارد اتفاق نیفتد و به توافق نرسیم و تاالان هم این اتفاق رخ نداده و نشستی برگزار نشده است."

منطقیان در پاسخ به این سوال که گفته می شود " آقای رضاتوفیقی" بعنوان گزینه پیشنهاد مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شده است، نظر شما در این ارتباط چیست؟ هم ادامه داد:" آقای رضاتوفیقی، سابقه کار در ارشاد را دارد، تجربه کافی در این زمینه را هم دارد، یکی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلبی هم هستند و ما از آمدن ایشان استقبال می کنیم و استقبال کردن یعنی پذیرش و حمایت."


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
آقای منطقیان خودش در دور گذشته اجماع را نپذیرفت و رفت یاسوج و حامیانش هم به عدل هاشمی رای دادند و از نیرویی که با اجماع دوستان منطقیان و لاهوتی معرفی شده بودند حمایت نکرد و طبیعی است که آقای لاهوتی هم از کسی که از طرف آقای منطقیان مطرح شود حمایت نمی کند و حامیان آقای لاهوتی هم تحت هیچ شرایطی حمایت نمی کنند و آن حرکت چهار سال پیش آقای منطقیان هرگز فراموش نمی شود.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
آقای صوفی در این قضیه ورود کردند و یک جلسه بزرگ با حضور اکثریت اصلاح طلبان در سینما دهناد دهدشت برگزار شد ولی آقای منطقیان از خروجی کار و اجماع حمایت نکرد حالا بگویید کی مقصر است.
علوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
ای بد به حال آن مردمی که هنوز به شما دو نفر توجه می کنند مگر عمر انسان چند سال است که سی سال آن را دنبال شما باشد و شکست پشت سر شکست باشد. دست از سر مردم بیچاره کهگیلویه بردارید
نام:
ایمیل:
* نظر: