به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۵۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
خبردنا:‌ " دکتر مهدی روشنفکر " کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با تاکید می‌گوید: این روزها باید مسببان وضعیت موجود پاسخگوی عملکرد خود باشند و توسط مردم محاکمه شوند نه اینکه با انتخاباتی کردن فضا سعی در تغییر خواست و مطالبه مردم داشته باشند.

به گزارش خبردنا، وی در پاسخ به این سوال که مهمترین توصیه حضرتعالی در شرایط فعلی به مردم و احزاب سیاسی چیست؟هم اظهارداشت: مردم از احزاب حسابشان جداست و در فرصت مناسبی در این زمینه بیشتر با مردم درد دل خواهیم کرد، ولی این را بگویم دامن زدن به انتخابات زودهنگام خیانت به توده‌های آسیب دیده از تبعیض و بی عدالتی در استخدام‌های فله‌ای، انتصاب‌های فامیلی، قبیله گرایی سیاسی و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به نورچشمی‌ها است.

برخی جریان‌ها و گروه‌ها باید پاسخگوی خواست توده‌های مظلومی باشند که تنها در ایام انتخابات از آنان یاد می‌کنند و بعد از انتخابات با قدرت و ثروت همنشین می‌شوند.

انتخابات موضوع مهمی است و همه ما در برابر انتخابات و تعیین سرنوشت خود و جامعه مسئول هستیم، همه کسانی که خود را واجد شرایط خدمت رسانی به مردم می‌دانند مختارند که خود را در معرض رای و انتخاب مردم قرار دهند. بنده هم با از حضور همه کسانی که توانایی نمایندگی مردم را در خود می بینند و پا به این عرصه می گذارند استقبال می کنم.

ان شالله انتخابات آتی انتخابات پرشوری خواهد بود و ملت ایران یکبار دیگر وفاداری خود به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

اقای دکتر هدایتخواه در سخنرانی خود در روز معرفی رسمی فرخیانی از عدم همکاری جنابعالی در دوره قبل و بعد از ۹۴ تاکنون سخن گفتند نظر جنابعالی در خصوص صحبت های اقای دکتر هدایتخواه چیست ؟

پیشنهاد خاصی به هواداران خود اگر دارید بفرمایید؟

از جوانان عزیز، خاصه عزیزانی که نسبت به بنده لطف دارند درخواست دارم از ورود زودهنگام به فضای انتخابات در فضای حقیقی و مجازی پرهیز کنند چرا که ورود زودهنگام به فضای انتخابات موجب اخلال در روند اجرای امور و غفلت مردم از مشکلات مبتلابه جامعه و عدم مطالبه گری خواهد شد.

درخواست دوم بنده از همه جوانان به ویژه عزیزانی که همیشه نسبت به بنده لطف داشتند این هست که از تخریب و توهین به رقبا از جمله عزیزانی که با ما در یک جبهه مشترک قرار دارند و خواهان تغییر وضع موجود هستند به جد پرهیز کنند تا ان شالله همه با هم شکوه انتخابات امسال را جشن بگیریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: