به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۵۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
این حقیر هم بجهت ماموریت مهمی که در خارج از استان داشتم در این روز امکان همراهی با ایشان را نداشتم، همین جا هم لازم است از سرپرست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار محترم بویراحمد که وی را همراهی کردند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.
 خبردنا : رئیس هیئت مدیره خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد علت سفر " یاسر هاشمی " فرزند هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به یاسوج تشریح کرد .

به گزارش " خبردنا " ، دکتر " کیان دهرابپور " با ارسال متنی در این خصوص توضیح داده است که عینا منتشر می شود .

سلام؛

در رابطه با حضور آقای مهندس یاسر هاشمی رفسنجانی مدیرعامل محترم موسسه خیریه رها در روز جمعه 98/5/11 باستحضار می رساند از مدتها پیش از طرف مجمع خیرین سلامت استان از ایشان دعوت شده بود جهت همکاری مالی برای اتمام پروژه خیرساز همراه سرای بیمارستان امام سجاد(ع) که به طور ویژه این پروژه خیرین سلامت به اتمام برسد و آماده خدمتگزاری به مردم عزیز باشد که ایشان همکاری لازم را هم مبذول داشتند و لیکن هر گونه برداشت دیگری از حضور ایشان در شهر یاسوج کاملا" اشتباه می باشد.

این حقیر هم به جهت ماموریت مهمی که در خارج از استان داشتم در این روز امکان همراهی با ایشان را نداشتم، همین جا هم لازم است از سرپرست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی و فرماندار محترم بویراحمد که وی را همراهی کردند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

با احترام
کیان دهراب پور
رئیس هیئت مدیره خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد

نام:
ایمیل:
* نظر: