به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۶۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
عدل هاشمی:
وی گفت: چهار طرح بزرگ در کهگیلویه شروع کردم که آینده جوانان را تضمین می‌کند.
خبردنا: ماینده مردم کهگیلویه در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت روی ریل است،گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند این طرح را متوقف کند.

به گزارش "خبردنا"، عدل هاشمی‌پور در نشست مشترک مسؤولان صنایع پتروشیمی به تشریح وضعیت پتروشیمی دهدشت پرداخت و اظهار داشت: احداث ساختمان‌های غیر صنعتی یکی از نیازهای طرح بود که کلید خورد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: مشکلات اقتصادی و بیکاری در حوزه انتخابیه زیاد است به همین خاطر جوانان جویای کار برای اجرای پتروشیمی عجله دارند در حالی که باید زیر ساخت پتروشیمی آماده باشد.

هاشمی‌پور با بیان اینکه برخی اظهار ناامیدی نسبت به اجرای طرح می‌کنند گفت: به خصوص عده‌ای که مریض‌اند و نمی‌توانند کار بزرگ را ببینند نمی‌دانند کار بزرگ مطالعات و کار مهندسی نیاز دارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: کارهای زیرساختی طرح انجام شده و جای هیچ گونه نگرانی در روند کار وجود ندارد.

وی در واکنش به خارج شدن پتروشیمی دهدشت از لیست اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: عده‌ای در فضای مجازی و سایت‌ها آیه یاس خواندند و فکر کردند عملیات طرح متوقف می‌شود در صورتی که هلدینگ سهام دارد و جای نگرانی نیست.

هاشمی‌پور با بیان اینکه سایت‌ها شیطنت کردند که دلسرد شوم اما ماندم، ادامه داد: طرح روی ریل است هیچ قدرتی نمی‌تواند این طرح را متوقف کند.

هاشمی‌پور در خصوص انتقال فاضلاب به این طرح گفت: فاضلاب دهدشت سالها است آب سد کوثر را هم تحت‌الشعاع قرار داده است بنابراین با انتخاب مشاور انجام مطالعات فاضلاب شهر را به این سمت هدایت می‌کنیم تا دغدغه آلودگی سد کوثر هم کمتر شود.

وی پتروشیمی دهدشت را از طرح‌های اولویت‌دار وزیر نفت دانست و با بیان اینکه صندوق توسعه ملی نیز آماده همکاری است ادامه داد: تأمین منابع ارزی به کمک صندوق حل می‌شود.

هاشمی‌پور با اشاره به حضور 20 شرکت در مناقصه این طرح گفت: از ابتدای این طرح و دیگر طرح‌های حوزه انتخابیه تاکنون یک مورد توصیه نکردم و دخالت نکرده و نخواهم کرد تنها توصیه کردم از نیروی بومی استفاده شود.

وی گفت: چهار طرح بزرگ در کهگیلویه شروع کردم که آینده جوانان را تضمین می‌کند.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
کسی نگفته متوقف میشه، ولی سرعت خیلی کند هم از توقف چیزی کم نداره
حسنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
یه جوری حرف میزنه انگار شبانه روز بیل و کلنگ دستشه و دلره توی پتروشیمی دهدشت کار میکنه. اصلا وظیفه نماینده اینجور کارها نیست. شما قانون گذارید و پیگیری کننده. این منم منم ها تبلیغاتیست. انجام این کارها وظیفه دستگاه اجرایی است. طراحی و مناقصه و خرید و اجرای طرح وظیفه نهادها و دستگاههای اجرایی است و توسط دولت انجام میشه ولی نماینده ها با هدف خودنمایی و تبلیغات به اسم خودشون تمام میکنند. اصل کار همون طراحی و بهینه سازی طرح و اجرا و بهره برداری است که اگر انجام بشه هم توسط مدیران میانی دولتی انجام میشه نه توسط شما.
تازه کو تا به اونجا برسیم.
حالمون از این شعارها و رفتارهای نمایشی به هم میخوره.
هیچی سر جای خودش نیست
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
واقعا از این شعارهای تو خالی نزدیک به انتخابات حال آدم بهم می خورد همه می دانند که پتروشیمی با پیگیریهای آقای موحد مصوب و شروع به کار کرد و در این چند سال تا به امروز به نوعی تعطیل بوده است مردم آگاهند و می بینند و قضاوت می کنند .
بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
درود مهندس هاشمی پور که جور نمایندگان ادوار گذشته را دارد به دوش میکشد ..
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
جون خوت بهل تا سر درد دلمون بنشینیم ایما که دونیم نماینده مون ضعیف دست از جونمون وردار. واقعا پشیمونیم که به شما رای دادیم.
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
خداشاهده فقط برای تبلیغات است وگرنه پتروشیمی دهدشت تا 5 سال دیگه هم امکان ندارد ساخته شود فقط افسوس که به بخاطر انتخابات پول را خرج ساختن ساختمان مهمانسرا در انجا می کنند جناب نماینده ساخت پتروشیمی که هنوز لایسنس ان مشخص نیست چه معنی دارد فاینانس ان کجا قرار تامین بشه اگر بگوید داخل که امکان ندارد اگر از سرمایه گذار خارجی هم در حال حاضر غیر ممکن است
اگر بگوییم ساخت داخل باشد مگر اکسترودر وسیستم کنترلی نمی خواهد
خدا عاقبت همهم ما را بخیر کند
نام:
ایمیل:
* نظر: