به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
امید است که با یاری پروردگار متعال و حمایت مردم فهیم این خطه با اعتماد به نظر سید بزرگ اصلاحات راه برای تحولی بنیادی در روند غلط چند سال اخیر که سید ما به زیر گیوتین''بی انصاف '' نظارت استصوابی رفت و سپس عروسک های نخ گردان چپ و راست با رای های پولی و قومی قبیله ای روانه مجلس شدند تا استان ما در اوج پتانسیل همچنان در قعر بماند باز شود و این یأس مهلک حاکم شده بر جامعه ما به امید بدل شود.
خبردنا - صمد کریمی نژاد بویراحمدی: همه ما می دانیم که جرقه جریان اصلاح طلبی در بویراحمد از همان ابتدا (سال59) زده شد و اصلاحات و جریان روشن فکری در خطه بویراحمد و دنا با آن ''نه'' نمادین شهید کرامت اله ایزدپناه در آن سخنرانی معروفش که علی رغم اینکه خودش یک کدخدازاده بود بر کدخدا پرستی و تبعیض و مرید و مراد درجامعه و هرگونه سلسله ارباب و رعیتی مرگ باد فرستاد.

هرچند که می دانست او و اسلاف و تبارش در جرگه آن نمایندگان خدا بر زمین نبوده و دو نمونه بارزش (کی ولی خان و کی علیخان) جز چندین سال متمادی آوارگی کوه و بیابان و مبارزه برای حق نفس و برعلیه ظلم و تبعیض و حق کشی و دفاع از مظلوم میراثی از کدخدایی نداشته و پایان شان نیز با کشته شدن به دست همان ملکان و کدخدایان دروغین و تحمل یک عمر زندان به توطئه باز همان ملکان میراث دار کدخدایی نبود(قبل ازانقلاب) و در انتهای شفق خونینش دیدیم که چگونه راه خود را از نمایندگی مجلسی که پیروزیش قطعی شده بود(پیروزی بی قید و شرط در دور اول) کج نموده و با شروع جنگ این بار''تفنگ'' آن یادگار اجدادیش را برداشته و ''راه حج'' کج کرده و به''جهاد'' می رود و در آن بحبوحه انقلاب نو پا که شاید بقیه سرداران به دنبال منصب و مقام و ''ملک ری '' بودند او با این کج کردن راه شعار همیشگی ش که همان خدمت به خلق بود را تحقق می بخشد و می بینیم که در همان روزهای نخستین جنگ پیکر بی جانش به عنوان اولین شهید تاریخ بویراحمد به بویراحمد بازمی گردد. 

اکنون می گویم که مسائل حال حاضر بویراحمد ما با دو دکترا و ........ و این القاب و اصطلاحات به نظر حل ناشدنی است. مسائل الان ما مسئله شهامت و صداقت و اندیشه روشن به معنای واقعی است. عرصه پُر است از دغل بازان دروغین مُلبس به لباس های زیبای اصلاحات و روشن فکری که محتوایی جز زد و بند و معامله و اندوختن مال حداقل تاکنون نداشته هم چنانکه می بینیم سردمداران و پیش قراولان ما در پایتخت، سخت به ''بده و بستان'' مشغولند و فرصتی برای ظهور اعمال مقتضی لباس و نامی را که برای پیروزی به عاریه گرفته اند ندارند. 

آقای اردوان ایزدپناه سوابق مدیریتش در طول این چند سال خدمت اول از همه پاکدستی اش را نمایان می کند که نه خود نه برادرانش نه ثروتی اندوخته اند و نه مقامی گرفته اند که برهمگان آشکار است.

همان گونه که می بینیم در این چندسال مدیریتش در یکی از حساس ترین نهادهای نظارتی کشور(سازمان بازرسی استان البرز) که شاید هر فردی در جایگاهایشان تنها چیزی که به ذهنش خطور می کند سیاست اهرم فشار برای گرفتن امتیاز باشد، کارنامه درخشان ایشان طی این چند سال عاری از حتی یک نمره تجدید است.و شهامتش که میراثی تاریخی است زبانزد خاص و عام بوده و کسانی که باایشان تعامل داشته اند همگی به این معترفند و اندیشه روشنش بر کسانی که وی را می شناسند پوشیده نیست،لذا امید است که با یاری پروردگار متعال و حمایت مردم فهیم این خطه با اعتماد به نظر سید بزرگ اصلاحات راه برای تحولی بنیادی در روند غلط چند سال اخیر که سید ما به زیر گیوتین''بی انصاف '' نظارت استصوابی رفت و سپس عروسک های نخگردان چپ و راست با رای های پولی و قومی قبیله ای روانه مجلس شدند تا استان ما در اوج پتانسیل همچنان در قعر بماند باز شود و این یأس مهلک حاکم شده بر جامعه ما به امید بدل شود.

انتخاب " اردوان ایزدپناه " را می توان در یک جمله خلاصه کرد و آن هم " مخالفت با رای های پولی  و روانه مجلس شدن " که نتیجه آرای پولی و رانتی را امروز در زادگاهمان شاهدیم.

خبردنا: انتشار این مطلب بمعنای رد یا تائید مطلب نبوده و خوانندگان گرامی می توانند در " نقد " یا " دفاع " از این نوشتار نیز در قسمت " تماس با ما " مطالب خود را برای سایت ارسال کنند.



انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
درود بر دکتر بهرامی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
بهترین گزینه بهرامیه . غیر از بهرامی یعنی شکست
مرد اصلاحات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
آینده ساخت و ساز و پیشرفت یاسوج با حمایت ایزدپناه خواهیم داشت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
کور خواندید بتوانید با این ادبیات سخیف راه اصلاحات را کم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
ایشان به هیچ وجه صلاحیت وشایستگی کاندیداتوری جریان اصلاح طلبی را ندارد فقط بدرد افشار میخورد
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
حاج آقا ایزد پناه مردی از خانواده شهدا را حمایت میکنیم .
شهدا بودند که ما هستیم
یه دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
البته که احترام برای آقای ایزدپناه قائل هستیم ولی ظاهرا نویسنده دراوج توهم وبی .....تشریف دارندتحلیلگر به پا چشم نخوری
تامرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
باسلام،بعد از سید اصلاحات دیگر کسی از اصلاحات از بویراحمد وارد مجلس نشد،این بار اصلاحات باید شانس خود را با یک اصلاحاتی واقعی و قوی و توانمند و رای آور چون حاج‌ایزدپناه امتحان کند،و مطمئنن بهترین از اصلاحات میباشد،وابستگی ایشان هم زیاد هست در بویراحمد،میتواند رای اکثریت اصلاحات بویراحمد پایین را به راحتی جمع کند و پیروز انتخابات شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
حمایت می کنیم
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
خروجي تيم اصلاح طلبان به رهبري سيد باقر موسوي جهان آباد هركدام از گزينه هاي موجود باشد قطعا حمايت خواهيم كرد و با تمام وجود در كنار ايشان مي ايستيم و اگر كسي از پدر معنوي اصلاحات استان حمايت نكرد و از خط و مشي ايشان خارج شد قطعا به ضرر اصلاحات قدم برداشته و ادعاي اصلاح طلبي او مورد قبول عموم نخواهد بود چون هيچكدام به اندازه سيد باقر براي اصلاحات هزينه نداده است ايشان با يك ندامت نامه ميتوانست باز به كرسي بهارستان برگردد و از فيلتر شوراي نگهبان گذر كند پس اگر ايشان حاضر نشدند به هر قيمتي به مجلس برگردد قطعا گزينه اي كه نهايتا آقاي موسوي اعلام ميكند از نظر ما اصلاح طلبان گزينه شايسته و اصلح بعد از ايشان است ولاغير. و اين دور مشخص ميشود براي چه كساني اصلاحات مهم است و چه كساني فقط دوست دارند به اسم اصلاحات وارد مجلس شوند.
بختیاری
|
-
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
با تمام احترامی که به دیگر کاندیدا هست عرض میکنم آقای بهرامی چندین مرحله به اسم اصلاحات اومدن ولی...
این دوره رد شدن از فیلتر شورای نگهبان کار بسیار سختی هست اما باتوجه به رزومه و جایگاه آقای ایزدپناه این امر به راحتی میسر خواهد شد.ایشان فردی بسیار توانمند و از خانواده شهدا می باشد.اصلاحاتی که در مسیر شهدا قدم بر میدارد.
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
درود بر اصلاحات، عزيزان لطفا تفرقه افكني نكنيد با كامنت هاي نادرست، چه حاج ايزدپناه چه مهندس بهرامي چه آقاي وكيلي يا فروزان خروجي اصلاحات هركه باشد و سيد باقر عزيز اعلام كند حمايت خواهيم كرد با تمام توان، و قطعا اين دور خروجي يك نفر خواهد بود و اصلاحات اين بار قويتر از هميشه ظاهر خواهد شد. به تدبير سيد باقر ايمان داريم و اين دور نه يك گزينه بدون شناسنامه اصلاح طلبي چون زارع و قطعا يك گزينه قوي معرفي خواهد شد.
بویراحمد پایین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
اصلاحات فقط با حاج ایزدپناه پیروزه،میتواند آرا خوبی در بویراحمد پایین جمع کند چون رگو ریشه از ما دارد و ارتباط نزدیک با سیاستمدارای بویراحمد پایین دارد،و به خوبی میتواند آرا پراکنده و غیربومی را جمع کند
نام:
ایمیل:
* نظر: