به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
دکتر کامران فتحی نامی آشنا برای اهالی کهگیلویه بزرگ و از جمله دندانپزشکانی است که آوازه او در کهگیلویه و شیراز به گوش همگان رسیده است.
خبردنا: دکتر فتحی متولد سال 1357 در روستای " قلعه جلو بخش چاروسا " در کهگیلویه بزرگ که تا مقطع دوم راهنمایی را در چاروسا و از سوم راهنمایی تا پایان دبیرستان را هم در دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه سپری کرد و با تلاش و پشتکاری که داشت در سال ۷۶ در رشته دندانپزشکی دانشگاه دولتی شیراز پذیرفته و در سال ۱۳۸۳ از این دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شد.

لازم به ذکر است که خانواده فتحی یکی از خانواده های علمی و تحصیلکرده در حوزه کهگیلویه بوده که بیش از 20 پزشک و دندانپزشک را به جامعه معرفی کرده است.

این دندانپزشک حاذق از سال ۸۳ تا ۹۶ در مطب خصوصی به اهالی شهر دهدشت و حومه خدمات رسانی نمود و هم اکنون نیز مدت ۲ سال است که با عزیمت به شهر شیراز تجربه گرانسنگ خود را برای خدمات رسانی به شهروندان در طبق اخلاص گذاشته است.

علاوه بر کیفیت بالای کارهای این داندنپزشک معروف کهگیلویه و بویراحمدی چیز دیگری که باعث شاخص شدن وی شده آن است که ، بی دردترین مطب دندانپزشکی در ایران هست و این موضوع همواره مورد تایید بیماران و مراجعین به این پزشک جوان بوده است.

همچنین مطب دکتر فتحی مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا می باشد و فضایی آرام و جذاب را برای بیماران و مراجعین فراهم کرده است.

دکتر فتحی دوره های ایمپلنت خود را در کشور فرانسه گذرانیده است و علاوه بر آن در کار ایمپلنت، کارهای زیبایی از جمله لمینت سرامیکی و کامپوزیتی،اطفال،پروتز و عصب کشی تخصص و تبحر ویژه دارد و تمامی این خدمات در مطب وی ارائه می شود.

همین سابقه کاری درخشان دکتر فتحی، باعث شده بسیاری از بیماران استان کهگیلویه و بویر احمد خصوصا کهگیلویه بزرگ، برای انجام کارهای دندانپزشکی خود به مطب شیراز این دانپزشک مراجعه کنند.

دکتر فتحی به رغم جوان بودن ولی دانش و توان علمی بالایی در حوزه تخصصی خود دارد که تعدد مراجعه کنندگان به مطب این پزشک جوان از شهرهای مختلف استان و حتی استان های همجوار خود گواه این مدعا است.

پرداختن به امور خیریه و حضور در فعالیت های اجتماعی از دیگر اقدامات مهم دکترفتحی بوده به طوری که در موارد متعدد نیز بیماران کم درآمد را به صورت رایگان پذیرش و معالجه کرده است.

آدرس مطب شیراز دکتر کامران فتحی به نشانی رحمت آباد قصردشت(نزدیک چهار راه ملاصدرا)- کوچه ۳۹ساختمان زمرد می باشد و تلفن های تماس نیز ۰۹۱۷۴۲۴۹۰۰۴می باشد و آدرس اینستاگرام وی نیز dr.kamran.fathi می باشد که می توان نمونه کارهای ایشان را مشاهده نمود.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
3
3
این خبر تبلیغ است کار شاقی نکرده
اعظم برومند زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
2
عالی من خیلی راضی هستم
شیدایی
|
Netherlands
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
0
1
عالی بودن از همه نظر موقع تزریق آمپول بی حسی هیچ دردی حس نکردم و خیلی با دقت بودن تو عصب کشی و پر کردن و روکش کاملا راضی هستم از ایشون متشکرم خدا حفظشون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر: