به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
داوودی مهر قرارداد اولیه این طرح را ۱۷۵میلیاردتومان عنوان کرد.
خبردنا: مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: اخذ سهم تخصیص کهگیلویه بزرگ از رودخانه مارون از زیرحوزه دریای عمان و خلیج فارس را اتفاق مهمی است که برای اولین بار در طول تاریخ رخ داده است.

به گزارش"خبردنا"، علی داوودی مهر در بازدید از پروژه آبرسانی به ۴ شهر کهگیلویه بزرگ و۳۵۰روستای حومه با ضرورت پیگیری و نظارت از طرح های در حال اجرا گفت:تلاش داریم با تغییرروند، وضعیت پروژه ها را بهبود بدهیم و این کار را با فراهم کردن بستر پروژه و باجلسات ستادی اغاز کردیم.

داوودی مهر تاکید کرد:در این طرح ابرسانی باسامانه انتقالی ۸۰کیلومتر با افق جمعیتی حتی ۲۵۰هزار نفری در ۱۵ سال آینده شاهد تنش آبی نخواهیم بود.

وی تنش آبی در دهدشت و سوق را مهم خواند و بر اولویت بندی انتقال اب به این دو شهر تاکید نمود.

داوودی مهر قرارداد اولیه این طرح را ۱۷۵میلیاردتومان عنوان کرد.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیشرفت ۲۲درصدی طرح آن را ناکافی بیان کرد و افزود: مشکلات اعتباری و نوسان قیمت ها و همچنین معارضات در این زمینه نقش دارند.

داوودی مهر ادامه داد:باید بررسی کنیم کدام گلوگاه امکان زودتر به بهره برداری رسیدن برخی از پروژه ها وجود دارد تا آن را زودتر احداث نماییم.

وی تصریح کرد:در پروژه آبرسانی دهدشت غربی با ۲ خط انتقال آب مارون از سرشاخه ایدنک انجام می شود که با توجه به ۵هزار اراضی تحت پوشش در فاز اول آب ۲هزار هکتار از آنها را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد:در برنامه زمانبندی بااجرای ۳۰درصدسامانه انتقال را به ثمر میرسانیم.

داوودی مهر گفت:باید استقبال بیشتری شود ومردم همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکرازمدیران در سطح ملی با اشاره به تامین اب دیشموک و اتصال ان به پروژه ۴شهر گفت:آبرسانی به دیشموک در بخش تحت فشاربه زودی اغاز میشود.

وی اختصاص اعتبار به طرح های آبی در این شهرستان ها را روبه رشد عنوان کرد و گفت: درسال جاری در کهگیلویه بزرگ۹۰میلیاردتومان اعتبارتصویبی داریم.

مدیرعامل اب منطقه ای کهگیلویه وبویراحمد اخذ سهم تخصیص کهگیلویه بزرگ از رودخانه مارون از زیرحوزه دریای عمان و خلیج فارس را اتفاق مهمی دانست که برای اولین بار در طول تاریخ روی داده است.

داوودی اظهارکرد:اتفاقات خوبی در حوزه اب کهگیلویه در راه است وعزم همکاران شهرستانی واستانی نیز پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه و بهره برداری از این طرح ها می باشد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
خبردنا بازم شروع کردی به تعریف و تمجیدهای الکی ، رسانه باید زبان گویای مردم باشه و واقعیت را بگه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
پ م کهگیلویه نماینده داره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
چه طرح آبرسانی دشت چروم چه وابی . سد کوثر آماده باش
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
چرا واقعیت را نمی گویید ؟ مردم آلزایمر نگرفته اند این طرح در دور اول آقای بزرگواری مصوب و اجرایی شد بروید و از نزدیک ببینید و لوله های آن در نزدیکی روستای لیر گذاشته است و مدت دو و یا سه سال است که این طرح فعالیتش کم شده است . ولی کار اصلی آن یعنی مجوز برداشت آب و منبع و سد سازی آن و تا حدودی لوله گذاری در سال 91-92 انجام گرفت و اگر آقای بزرگواری نماینده بود دو سال پیش تمام می شد .
نام:
ایمیل:
* نظر: