به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
خبردنا: مشاور کهگیلویه ای وزیر ارتباطات با انتقاد شدید از عملکرد برخی از نمایندگان مجلس گفت: برخی مردم را فقط برای انتخابات می خواهند و پس از انتخابات خداحافظ تا ۴ سال دیگر !!

به گزارش"خبردنا" ، سید فرزدا نجات نیا در دومین هم اندیشی جبهه جوانگرایی و پیشرفت گفت: رهبر فرزانه انقلاب پس از بیان موضوع گام دوم  فرمودند؛ کابینه جوان انقلابی، و طبیعتا مقدمه آن می بایست مجلس جوان انقلابی شکل بگیرد تا موانع برطرف شود این اتفاق درسطح وسیعی در کشور در حال شکل گیری و جریان سازیست. و یکی از مهم‌ترین کارهایی که دوستان باید برایش برنامه ریزی کنند نهضت جوانگرایی و تحول است که در انتخابات تبلور پیدا می کند.

وی اظهار داشت: افرادی که قدرت در دستشان هست اگر بفهمند جلسه‌ای در حال برگزاری است و از آینده شما بترسند تلاش می کنند آن را کنسل کنند، انتخابات آینده جزء لاینفک جوان گرایی و تحول است چون هم نگاه حضرت آقاست و همین هم اینکه ضرورت امروز است، مگر غیر از این است که ما را مثل مجسمه موزه میراث فرهنگی در ایام انتخابات در می آورند و رأی مان را می گیرند و دوباره سر جای خود می گذارند تا ۴ سال دیگر.

نجات نیا تصریح کرد: اتفاقاً این مسیر، مسیر مبارزه است، ما مامور به تکلیفیم نه نتیجه اگر این جریان به این نتیجه رسید که بیایند و یک حرکت واحدی را انجام دهند نتیجه هر چه شد بشود مگر ما بر اساس تقویم نظام جمهوری اسلامی پیش نمی رویم پس ترس از چه چیزی داریم و این نکته اساسی است.

مشاور وزیر ارتباطات گفت: به بهانه اسفند کارهای بر زمین مانده زیادی برای این استان می شود انجام داد پس انتخابات از یک جهت دیگر هم اولویت دارد.

وی افزود: مسیر ما مسیر کار فرهنگی است هر چند در شرایط فعلی مملکت ما عرصه فرهنگی فقط در بستر خدمات اجتماعی جواب می دهد، گفتمان سازی و جریان سازی در این بستر است، نجات نیا های نوعی چه کاندیدا بشوند و چه نشوند چه باشند و چه نباشند همیشه کار فرهنگی را اولویت می داند.

این مسئول اظهار داشت: این جمع شدن ها خودش یعنی سیاست و تدبیر امور است، مگر می شود حرف از جمع شدن و تشکیلات زد و در ذات و کُنهِ آن سیاست نباشد. جوان امروز از هر گرایش نباید بازی بخورد و این را باید از سطح به عمق برد. هر چند که کف خیابان در مشکلات معیشتی برخی گفتند: "اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم شد ماجرا".

وی گفت: نیروهای انقلابی و متعهد به نظام و رهبری از هر جریان می توانند باهم ائتلاف کنند. و دایره باید باز باشد و تنگ نظری جایگاهی ندارد.

نجات نیا افزود: مهم ترین اصل این جریان این است که خودمان بیش از هر حرکت نیاز به همدلی داریم. در حالی که برخی قرقبانان را می بینند تا ده را بچاپند، نباید ما منتظر بمانیم ساختار و سازمان ها شکل بگیرد بعد ببینیم که خروجی چه می‌شود این اشتباه هست، تک‌تک شماها باید ظرفیت سازی و شبکه سازی کنید در هر حال باید ظرفیت‌سازی را مثبت بدانید نه منفی...تا نهایتا فرآیند این حرکت خود را نشان دهد.

مشاور وزیر ارتباطات گفت: در سطح ملی این گفتمان را می توانیم تقویت کنیم، قطع به یقین یک دست صدا ندارد باید دست به دست هم دهیم با اتحاد و همدلی و یکصدایی مثل تمام افرادی که در طول تاریخ درخشیدند همه با کار تشکیلاتی بالا آمدند، یک وقتی نماز ۱۰ نفره آیت ا... خامنه ای را تعطیل می کردند ولی کاری به روضه سه هزار نفره مرحوم کافی نداشتند.

نجات نیا تصریح کرد: ما نباید از نتیجه هراسی داشته باشیم این حرکت را باید ادامه دهیم و همه ما نسبت به موضوعات مطرح شده باید صداقت داشته باشیم تلاش‌ کنیم که دلهای همه ماها به هم نزدیک تر شود و این مسیری است که باید با هم جلو ببریم.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
یکی ندونه فک میکنه جناب نجات نیا خیلی به فکر مردم هستند، عزیز شما همه سروته یه کرباسید.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
گودبای عدل جون. کارت تمومه
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
اولا میشه بفرمایین الان نزدیک به انتخابات جنابعالی دنبال چی هستی دقیقا؟
بعدشم مردم به لحاط فرهنگی توجیه شده هستن الان مشکل معیشت دارن....اگه میتونی مشکلات معیشتی را حل کنی بسم الله..وگرنه شما هم مث بقیه...شما همون تهران دنبال پست و مقام باش بهتره..
یزدگرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
احتمالا اقای نجاتی با حرکت پپولیستیش قصد حضور در انتخابات رو دارن. خلاصه هر کی قصد ورود به این صحنه رو داره باید سوار موج بشه ودر نقش اپوزیسیون با حمله به دولت بی تدبیر خودنمایی کنه و نتیجه اش هم حضور امثال نجات بشه. پدر بیامرز برو فکر نان کن .... با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه که
نام:
ایمیل:
* نظر: