به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
حجت الاسلام وحدانی فر:
وی ابراز کرد: اجاره نمی‌دهیم برخی به صورت تعمدی و یا سهوی فرهنگ بد وارد این منطقه کنند.
خبردنا: امام جمعه کبگیان با اشاره به اینکه برخی به بهانه تورهای گردشگری کشف حجاب می‌کنند، گفت: مردم انقلابی و متدین بخش کبگیان از این وضعیت به شدت عصبانی‌ هستند.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عده‌ای دختر و پسر  به بهانه تورهای گردشگری به منطقه زیبای کبگیان بویراحمد سفر کرده و در رودخانه به صورت مختلط و با بدترین پوشش شنا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حتی در شهر چیتاب برخی از این دختران گردشگر کشف حجاب کرده و از سوپرمارکت‌ها خرید می‌کنند، عنوان کرد: این وضعیت مردم ولایی و مومن این منطقه را نگران کرده است و در صورت ورود نکردن مسئولان و متولیان امر، مردم به صورت خودجوش جلوی کشف حجاب و بی حجابی را می‌گیرند.

وحدانی‌فر با اشاره به اینکه مردم این منطقه تحمل اینکه یک خانم روسری نپوشد را ندارند، ابراز کرد: اجاره نمی‌دهیم برخی به صورت تعمدی و یا سهوی فرهنگ بد وارد این منطقه کنند.

امام جمعه کبگیان افزود: فضای فرهنگی بیرون کهگیلویه و بویراحمد که در واقع بومی استان نیست و توسط عده‌ای به بهانه گردشگری وارد می‌شود خطر آفرین بوده و باید در این زمینه به جد تدبیری اندیشید.

وحدانی‌فرد مهمترین پتانسیل بحش کبگیان را گردشگری و کشاورزی دانست و گفت: هنوز زیرساخت‌های توسعه گردشگری در این بخش فراهم نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: