به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج تاکید کرد که بدلیل همراهی نکرده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در تائید مدیر فنی این مرکز، تنها مرکز MRI فعال استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه نوزدهم مردادماه تعطیل شده است.

" مجتبی مدحتی " در گفت و گو با خبردنا از یاسوج گفت: "دکتر دانشمند " متخصص رادیولوژی بعنوان مدیر فنی مرکز MRI مدت ها قبل به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی و متاسفانه این معاونت باوجود پیگیریهای مستمر و متعدد ما، صلاحیت ایشان را بعنوان مدیر فنی مرکز تائید نمی کند.

وی با تشبیه مدیر فنی مرکز MRI با بیمه ماشین، اظهارداشت: مدیر فنی مرکز شبیه به بیمه ماشین است یعنی اینکه شما ماشین دارید اما این ماشین بیمه ندارد و هراتفاقی برای ماشین بیفتد مسوولیت آن برعهده راننده است و شرکت های بیمه گر مسوولیتی در قبال این ماشین ندارند.

رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج افزود:براساس قانون، مدیر فنی مرکز MRI باید متخصص رادیولوژی باشد و دکتر دانشمند که ما به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی کردیم هم متخصص رادیولوژی است و واقعا نمیدانم چرا این معاونت آن هم در این شرایط حساس تحریم با تنها مرکز فعال  MRI استان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط همکاری نمی کند.

مدحتی با بیان اینکه مرکز MRI کوثر یاسوج بدون مدیر فنی نمی تواند به فعالیت کاری خود ادامه دهد چون ممکن است مشکلاتی بدنبال داشته و اتفاقات ناگواری رخ دهد و مسوولیت آن اتفاقات بر گردن مرکز باشد، یادآورشد: این مرکز از دیروز تا زمان تائید مدیر فنی مرکز تعطیل خواهد شد.

بیکاری 30 تحصیلکرده دانشگاههای علوم پزشکی کشور در مرکز MRI کوثر یاسوج

رئیس مرکز MRI کوثر یاسوج تاکید کرد اگر مدیر فنی این مرکز مورد تائید معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی این شهر قرارنگیرد بدون شک شاهد بیکاری 30 تحصیلکرده دانشگاههای علوم پزشکی کشور در این مرکز خواهیم بود.

مدحتی گفت: این 30 نفر تا روز جمعه هفته گذشته در مرکز مشغول به کار بوده که دیروز به آنان اعلام کردیم سرکار نیایند.

وی شروع فعالیت تنها مرکز فعال MRI استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به سال 86 عنوان و خاطرنشان کرد: شهرستانهای گچساران و کهگیلویه دارای مرکز MRI بوده اما فعال نیستند.

این استاد دانشگاه افزود: روزانه حدود 60 بیمار از شهرستانهای هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای همجوار استان هایی چون فارس، اصفهان، خوزستان، هرمزگان و بوشهر به مرکز MRI کوثر یاسوج مراجعه و کارهای درمانی خود را انجام می دهند.

مدحتی از ارسال نامه شکوائیه تنها مرکز MRI استان کهگیلویه و بویراحمد به اداره اطلاعات این استان  هم خبرداد و اظهارداشت: بدلیل کارشکنی های صورت گرفته مجبور شدیم از دستگاه امنیتی اطلاعات به این موضوع ورود کند.

وی گفت: برای رعایت حال و رفاه مردم تاکنون تمامی تعرفه ها بشکل دولتی بوده و واقعا نمی دانیم چرا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با ما آن هم در زمانی که نباید اجازه دهیم تحریم ها باعث نارضایتی مردم بشود اینگونه برخورد می کند.

رئیس تنها مرکز فعال MRI استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد تا زمانی که مشکل کنونی ایجاد شده برای این مرکز رفع نشود بطورحتم مرکز به فعالیت خود ادامه نمی دهد.

مدحتی از تمام بیماران این مرکز عذرخواهی و اظهارداشت: امیدواریم معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرچه زودتر مشکل ایجاد شده برای مرکز MRI یاسوج را حل تا ما بتوانیم به مردم استان و سایر استان های مجاور خدمت بکنیم.

وی گفت: مرکز MRI یاسوج 12 سال است فعالیت میکند و یک نفر تا بحال از این مرکز شکایت و یا گله ای نداشته و حالا نمی انیم چرا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وجود تمام التماس ها و خواهشهای ما برای رفع مشکل ایجاد شده تحرکی از خود نشان نمی دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: