به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۶۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
خبردنا: معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاسی هستم ولی سیاسی کار نیستم و شدید با سیاسی کاری مخالفم زیرا این موضوع را از جنود شیطان می‌دانم.
به گزارش خبردنا،  احمد جمالی ظهر امروز در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان مطلب فوق افزود: سیاسی هستم ولی سیاسی کار نیستم و شدید با سیاسی کاری مخالفم زیرا این موضوع را از جنود شیطان می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه تودیع را برای مدیری که با شرف می‌آید با شرف کار می‌کند و با شرف می‌رود رحمت می‌دانم، عنوان کرد: مسئولیت گرفتن برای انسان عاقل شوق و ذوق ندارد زیرا باید به فکر جوابگویی قضیه باشد و امیدورام این ادب و تربیت اسلام و انسان پسندانه در وجودمان متجلی شود.

جمالی با تاکید بر اینکه علاقه‌ام به نیروهای عشیره‌ای و دوستی‌ دیرنه‌ام با استاندار سبب شد این مسئولیت را بپذیرم، خاطرنشان کرد: در برخی جمع‌های دوستان عرض می‌کنم لر نیستم ولی به معنای صداقت لرتر هستیم.

وی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد را انسانی حر و آزاده عنوان کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های مدیران باید سر بار نباشند بلکه آزاده باشند و در واقع خودشان باشند.

نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: وظایف در حوزه‌های مختلف این معاونت در حوزه‌های مختلف شامل سیاسی، فرهنگی -اجتماعی، امنیتی  و انتظامی مشخص است و افتخار این را داریم به عنوان یک سرباز در اختیار این نظام و حاکمیت باشم.

وی با تاکید بر اینکه در اتاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار باز است، تصریح کرد: در زمینه امورات مردم گرایش‌های فکری و سیاسی را در کار اعمال نمی‌کنم زیرا این قضیه را حرام می‌دانم و باید کار مردم درست انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: انتقاد پذیر هستم و اگر ایراد و اشکالی در کارم باشد پذیرش اشتباه را افت شخصیت نمی‌دانم بلکه تکمیل آن می‌دانم.

جمالی با تاکید بر اینکه از آدم‌های شفاف حتی مخالفم استقبال می‌کنم، خاطرنشان کرد: نشست‌ با احزاب مختلف سیاسی با گرایش‌های مختلف انجام می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: