به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
خبردنا:  یک مسافر هواپیما به دلیل به همراه داشتن یادگاری عجیبی که از کویت با خود آورده بود با واکنش ماموران امنیتی مواجه شد.

 یورونیوز نوشت: مسئولان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا در فرودگاه بین المللی بالتیمور – واشنگتن در چمدان یکی از مسافران «موشک انداز» پیدا کردند.

ماموران امنیت حمل و نقل هوایی پس از کشف این موشک انداز، پلیس فرودگاه بالتیمور – واشنگتن را در جریان این رویداد قرار دادند. پلیس فرودگاه نیز مسافر صاحب چمدان را که مردی اهل شهر جکسونویل در ایالت تگزاس بود برای مدتی بازداشت کرد.

بنا به اعلام پلیس آمریکا مسافر صاحب چمدان، مردی است که برای ارتش آمریکا کار می‌کند. او اعلام کرده که این موشک انداز را به عنوان یادگاری از کویت با خود آورده است.

موشک انداز در چمدان مسافر
مسئولان امنیت حمل و نقل هوایی آمریکا در فرودگاه بین المللی بالتیمور – واشنگتن در چمدان یکی از مسافران «موشک انداز» پیدا کردند
این در حالی است که حمل تجهیزات نظامی در جریان سفرهای هوایی ممنوع است. این مرد آمریکایی در نهایت اجازه یافت بدون «یادگاری» خود به سفرش ادامه دهد.

به گفته ماموران پلیس ایالات متحده موشک اندازی که در چمدان این مرد کشف شد «خنثی» شده بود و امکان استفاده از آن وجود نداشت.

فرودگاه بین المللی بالتیمور – واشنگتن در ۱۶ کیلومتری جنوب شهر بالتیمور و در ۴۸ کیلومتری شمال شهر واشنگتن واقع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: