به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
نوروزی:
بیان کرد: با این طرح بخشی از سود تسهیلات پرداخت شده به سرمایه گذاران معادل 50 درصد آن پرداخت می‌شود.
خبردنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد رسیدن به توسعه مستلزم حرکت با برنامه است، گفت: استفاده از ظرفیت های موجود به عنوان یک اولویت در دستور کار مدیران باشد.

به گزارش "خبردنا"، حسن نوروزی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید ظرفیت‌های موجود برای کمک به دستگاه خود را شناسایی و در وزارتخانه و سازمان متبوع مطالبه گری کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت های بودجه 98 برای تمام دستگاه های اجرایی مرتب، آماده و در اختیار مدیران قرار گرفته است، عنوان کرد: به طور مثال در تبصره یک قانون بودجه 6 هزار میلیارد تومان باید  وزارت نفت قیر رایگان در اختیار راه و شهرسازی قرار دهد.

نوروزی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی یک نهاد مهم، راهبردی، تصمیم ساز و توسعه‌ای است، ادامه داد: در صورت انجام فعالیت‌های با برنامه، تیمی، منسجم و هماهنگ در مسیر توسعه قرار می‌گیریم.

وی خواستار هماهنگی و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و مردم با هدف کمک به توسعه شد و افزود: سند توسعه 459 روستای استان مطابق با برنامه ششم توسعه انجام می‌شود به گونه‌ای که در سال سوم برنامه، اهداف پیش بینی شده محقق شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیاتی شدن کمک‌های فنی و اعتباری بیان کرد: با این طرح بخشی از سود تسهیلات پرداخت شده به سرمایه گذاران معادل 50 درصد آن پرداخت می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: سال گذشته 65 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی استان برای کمک‌های فنی و اعتباری اختصاص یافت که از این میزان 44 میلیارد تومان تخصیص یافت و بخشی نیز به نقدینگی رسید که در اختیار بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، و ورزش قرار گرفت.

وی بیان کرد: جشنواره شهید رجایی با ارزیابی 76 دستگاه اجرایی، بانک‌ها و شرکت‌های خدمات رسان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی در هفته دولت برگزار می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: