به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
نوروزی خبر داد:
وی ادامه داد: اینکه یک بازنشسته برای رفع مشکل خود به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه کند، پذیرفتنی نیست.
خبردنا: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان تامین اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریالی پاداش بازنشستگان این استان در سال ۹۷ از منابع جاری وجود ندارد.

به گزارش "خبردنا"، حسن نوروزی در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 190 میلیارد ریال برای پایان پاداش خدمت بازنشستگان این استان در سال 97 باید پرداخت شود که به دلیل محدودیت‌های اعتباری از محل منابع جاری امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی با هدف پرداخت پاداش پایان خدمت دستگاه‌های اجرایی استان تکلیف شده است، عنوان کرد: مدیران در این زمینه ملزم به اجرا هستند.

نوروزی با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت مطالبات بازنشتگان از این محل اقدامات لازم را انجام دهند، ادامه داد: اینکه یک بازنشسته برای رفع مشکل خود به سازمان مدیریت و برنامه ریزی مراجعه کند، پذیرفتنی نیست.

وی با تشریح آخرین وضعیت مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در سال 98 افزود: به دلیل برگزاری به موقع نشست شورای برنامه ریزی استان و کمیته‌های شهرستانی هم اکنون در حال مبادله موافقتنامه‌ها هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امیدوارم تا 6 شهریورماه امسال تمامی موافقت‌نامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی مبادله شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: