به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶
شهردار باشت به لیستی موسوم به اعضای شورای انقلاب اسلامی استان و برگزاری نشستی باعنوان وحدت کاندیدای اصولگرایان گچساران و باشت برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در واکنش نشان داد.
" سید لطف الله موسوی " در پیام ارسالی به خبردنا نوشته است:

عیدسعید قربان را به محضر همه شما بزرگواران عرض تبریک و تهنیت دارم. طی یکی دو روز اخیر در فضای مجازی لیستی منتشر شده بنام شورای نیروهای انقلابی ، ضمن احترام به لیست منتشر شده و همه این عزیزان و از اینکه شماها انسانهای شریفی پاک و سالمی هستید و مقبولیت مردمی دارید شکی نیست ، ضمن احترام مجدد به همه شما عزیزان نیروهای انقلابی ویژگیهای خاصی دارند من نمی دانم واطلاع هم ندارم این لیست شورا توسط خود شما نوشته شده یا خط مسیر فکری رای داده که بعید میدانم،  اولا بهتر بود که شما عزیزان فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار می دادید و در بحث جوانگرایی که این روزها مد نظر رهبر عزیز می باشد اقدامی صورت نگرفته است ثانیا رهبر عزیز فرمودند انقلاب مال همه است و یک شط جاری است و همه می توانند انقلابی باشند و انقلاب هم مال یک زمان خاص نیست.

انقلاب یک ایمان است،اعتقاد است ،دین است "دین که از انسان فاصله نمی گیرد و باید انقلابی بمانید ( انقلابی ماندن از انقلابی بودن هم سخت تر است). پس از شماها بزرگان این انتظار می رفت نام دیگری برای این جریان انتخاب می کردید و نگذارید از مقبولیت مردمی که دارید کاسته شود..

و اما بحث دوم در خصوص عزیزانی که قصد کاندیداتوری در حوزه گچساران و باشت را دارند. عزیزان مشکل امروز جامعه ما مشکل پول و سرمایه نیست بلکه مشکل بحران اعتماد مردم به مسئولین است.

 شفاف نبودن زندگی مسئولین و عملکرد آنها موجب بی اعتمادی شده تا مردم حرف مسئولین را قبول نکنند و گرفتار بحران شوند تا این بحران حل نشود و هرچه قدر مسائل اقتصادی هم حل کنیم باز فایده ندارد.

ضمن احترام به همه شما عزیزان و امیدوارم برمن خرده نگیرید اگر در صحبتهای کم و کاستی وجود دارد به بزرگواری خودتان ببخشید.
 
هر عزیزی این حق را دارد در صورتی که تشخیص دهد که می تواند گره ای از مشکلات مردم را حل کند در انتخابات شرکت کند ولو اینکه رای نیاورد و هیچ منعی هم ندارد و همه شما هم مطلعید که نماینده بودن هم شرایط و سختی خاص خودش دارد به همین راحتی هم نیست و این ضرب المثل را خوب آگاهید که سیاست پدر و پسر نمی شناسد.

از الان صحبت برای هفت ماه آینده خیلی زود است و باید منتظر ماند و شرایط نزدیک به آن زمان را رصد کرد. سابقه هم نشان داده که در مسائل سیاسی چون منیت و سهم خواهی و گروه گرایی وجود دارد هیچ نشستی به نتیجه نرسیده و اگر در جلسه ای به نتیجه رسیده باشد فردای روز بعد وفا نکرده اند و نمی کنند و این نشست ها نتیجتا بجای نفع ضرر می باشد.

 شماها همگی میخواهید از جریان طیف اصولگرایی خودتان را معرفی کنید. به نظر شما آیا مردم از شما جلوتر نیستند؟ و این را بدانید براحتی مردم تشخیص خواهند داد و بهتر از من و شماها مسائل و مشکلات دیروز و امروز و فردای شماها را موشکافی می کنند و به عملکرد گذشته شما چه خوب وچه بد پاسخ می دهند.

در میان عزیزانی ‌که گفته می شود قصد کاندیداتوری مجلس را دارند کسانی هستند که اول از مقبولیت مردمی ، رای فامیلی حمایت طیف خاص و....... برخوردار نیستند، پس با چه امیدی می خواهندثبت نام کنند؟ ولو اگر تایید هم شوند اگر دنبال سهم خواهی و مطرح کردن خودشان هستند آن بحثش جداست.

حرف پایانی؛

هر کدام از شماها بهتر از هر کسی می دانید چقدر از اقبال مردمی برخوردار هستید، آیا شما گزینه طیف فکری در کشور هستید؟ پس بهتر است مهندسی شده عمل کرد و هر کس هم خوب می داند وزنش چقدر است واگر هم شماها با هم ثبت نام کنید مردم خود بهترین را انتخاب خواهند کرد و تعدادی هم در طول مسیربنا به دلایلی از گردونه حذف خواهند شد و دیگر نیازی به اینکه هر دم از این باغ می رسد خبری نباشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: