به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
درحالیکه بنظر می رسد تشتت و اختلاف در اردوگاه اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا روزانه درحال افزایش بوده و امکان رفع این اختلافات سخت به نظر می رسد اما آرامش نسبی همچنان در اردوگاه اصلاح طلبان این حوزه انتخابیه به رهبری " سیدباقر موسوی جهان آباد "‌برقرار است.
به گزارش خبردنا، " مهندس سیدباقر موسوی جهان آباد " نماینده محبوب اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در مجالس پنجم و ششم شورای اسلامی تصمیم جدی برای معرفی کاندیدای واحد این جریان در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

مذاکرات فشرده سران اصلاح طلب پایتخت نشین در پشت درب های بسته بشدت ادامه دارد و روزانه تلاش ها برای رسیدن به یک گزینه واحد در اردوگاه اصلاحات دوچندان می شود.

اصلاح طلبان بویراحمد و دنا این بار برخلاف دوره های گذشته بطورحتم گزینه ای را روانه هیات های اجرایی و نظارت خواهند کرد تا شانس خود را برای پیروزی در خانه یازدهم ملت برخلاف گذشته بیازمایند.

" اردوان ایزدپناه " و " محمدعلی وکیلی " 2 گزینه اول مورد بررسی اردوگاه اصلاح طلبان بوده که باید منتظر ماند که کدامیک از فیلتر " شورای تصمیم گیر و البته تصمیم ساز " اصلاحات بیرون می آید.

" قوام فروزان " متولد 1346 منطقه پیچاب باشت از توابع شهرستان باشت استان کهگیلویه و بویراحمد معروف به " حاج قوام " بویراحمدی ها نیز سومین گزینه مورد بحث و بررسی اردوگاه اصلاح طلبان در پایتخت ایران است.

" قاضی " خوشنام و " جسوری " که این روزها از وی به " نیکی " در بویراحمد یاد می شود " پای  " خود را در " رکاب سیاست " کرده و البته براساس آنچه دریافت شده وی مورد احترام فراوان " سی باقر " است.

روحیه عشیره ای و اخلاق مدارانه " حاج قوام " از وی مردی " نیک رفتار " ساخته و البته در مدت کوتاهی که در بویراحمد و دنا " چرخی " زد و " نگاه تیزبین " خود را به " صفحه شطرنج سیاست " این حوزه انتخابیه دوخت توانست " دل اصلاح طلبان " را بدست آورد.

" فروزان " البته همانند " محمدعلی وکیلی " دورانی را در حوزه علمیه سپری کرده که بدون شک این دوران از زندگی وی، از وی مردی با شاخص های " متدین " ساخته است.

وی تحصیلات اکادمیک را در سطح کارشناسی در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تهران در سالهای ۱۳۷۱تا ۱۳۷۴با کسب رتبه اول به پایان برد و در همان سال به عنوان دانشجوی «نمونه کشوری» توسط وزارت فرهنگ و آموزش عالی از دستان" آیت الله هاشمی رفسنجانی" رئیس جمهور وقت لوح تقدیر دریافت کرده است.

" قاضی تحقیق " بودن در دهه 70 شهرستان ممسنی استان فارس، وی را از ادامه تحصیل بازنداشت و قبولی وی در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در رشته «حقوق جزا و جرم شناسی» دانشگاه تهران در سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ بهمراه کسب عنوان «دانشجوی برگزیده و ممتاز» با دریافت لوح تقدیر را می تاون از مولفه های هوش سرشار خدادادی " قوام بویراحمدی " دانست. 

" قاضی مامور در حوزه معاونت هماهنگی و ارتباطات قوه قضاییه و عضو هیات بررسی دعاوی له و علیه قوه قضاییه  را در دوران تحصیلات ارشد برعهده گرفته و پس ازپایان دوره کارشناسی ارشد، با توجه به دانش، تجربه، توان مدیریتی و شخصیت حقیقی و حقوقی با ویژگی های متصف به عدل،انصاف روحیه اعتدالی در رعایت موازین شرعی و قانونی، به عنوان قایم مقام رئیس کل دادگستری و مستشار دادگاه تجدید نظر استان بوشهر در سالهای ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ برگ زرین دیگری در زندگی خود و افتخاری برای مردم لر زبان به ویژه برای هم استانیهایش ثبت نمود.

علاوه بر این سمت همزمان نماینده رئیس قوه قضاییه در امر نظارت ویژه قضایی و رسیدگی به شکایات مردمی و عضو اصلی هیات رسیدگی به تخلفات اداری در دادگستری استان بو شهر را به عهده داشته است.

" حاج قوام " از سال ۱۳۸۱ تا پایان دوران خدمت در دستگاه قضایی ایران، در مسئولیت‌های قضایی در استان تهران ایفای نقش کرده است.

معاون قضایی مجتمع های قضایی میرداماد و شهید صدر از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی و نماینده رئیس کل دادگستری استان تهران در امر نظارت براجرای دستور العمل اجرایی شدن حضور وکیل دردعاوی مدنی از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی تهران وسرپرست دایره نیابت اجرای احکام مدنی از سال ۱۳۸۵تا ۱۳۸۶، معاون قضایی رئیس کل محاکم عمومی تهران و سرپرست مجتمع قضایی شهیدفهمیده تهران از سال ۱۳۸۶ تا پایان دوران خدمت از جمله این مسئولیت هاست. 

سایر سمت‌ها و مسئولیت‌هایی که با حفظ سمت قضایی به دلیل توانی های ذاتی و اکتسابی به عهده " حاج قوام فروزان" گذاشته شده است.عبارتند از:

رئیس شعبه ۹۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران، نماینده دادگستری استان تهران در کار گروه تخصصی مشترک بین ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران و سوئیس در تهران، نماینده دادگستری استان تهران در کار گروه مشترک بین قوه قضاییه ایران و نمایندگان کمیساریای عالی حقوق بشر در تهران، ، عضو کمیته حمایت از حقوق زنان و کودکان، نماینده دادگستری در جلسات مشترک با سازمان ملی جوانان، عضو هئیت اعزامی قوه قضاییه به ژنو سوئیس جهت شرکت در اولین کنگره عدالت برای نوجوانان، عضو هیئت اعزامی ایران به افریقای جنوبی با رایرنی یونیسف و عضو کار گروه تخصصی مشترک بین ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ایران و ژاپن در تهران.

ازدیگر فعالیتهای سومین گزینه اردوگاه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می توان به  تحلیل سیمای جنایی استان کهگیلویه و بویراحمد و مقایسه آن با سیمای جنایی استان بوشهر بررسی تطبیقی نفقه زوجه در فقه و حقوق داخلی، احصان و بررسی تطبیقی آن، شروع به جرم، اکراه در فقه و حقوق داخلی و افلاس و ترجمه متون فقهی ان به عنوان خوشه چین آنها اشاره داشت.

" قوام فروزان " البته تدریس در دانشگاههای آزاد اسلامی در بوشهر و تهران، تدریس کارآموزان قضایی در اداره کل آموزش قضات، تدریس در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری و تدریس در دانشگاه مذاهب اسلامی را نیز در کارنامه موفق کاری خود بهمراه دارد.

اخبار دریافتی از اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا حکایت از این دارد که " حاج قوام بویراحمدی ها " از شانس بالایی نیز برای کاندیدای نهایی شدن برخوردار است و البته باید پذیرفت رقبای کنونی وی در این اردوگاه دست کمی از خود وی ندارند.

بهرحال، این قاضی سال های گذشته دستگاه قضایی، این بار با " کوله باری از تجربه " پا به میدان " سیاست " گذاشته و باید منتظر تصمیمات سخت روزهای آینده همفکران وی باشیم.

" قوام فروزان " البته باید بداند که از نسل پاک " اردشیر بابکان " بنیانگذار سرسلسه شاهنشاهی ساسانی و فاتح جزایر سه گانه ایران است.

" فروزان " حتما باید بداند که در جنگ اردشیر بابکان با اردوان در نبرد هرمزدگان در ۲۸ آوریل (برابر با ۹ اردیبهشت) ۲۲۴ میلادی، اردوان به‌ دست اردشیر کشته و با کشته شدنش سلسلهٔ اشکانی نیز سرنگون شد. 

و در آخر اینکه: " حاج قوام " 52 ساله این روزهای " سیاست " باید بداند " اردشیر بابکان" ، فاتح دروازه های روم باستان ، همچو مردی قهرمان، جسور ، دوراندیش ، با حس پایمردی و حوصلهٔ فراوان بوده است.
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصلاح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
"قوام"مردی که در کارزار سیاست پخته و در دالانهای پرپیچ و خم قدرت آب دیده و آزموده شده،مردی که ریشه هایش در مردم داری و مردم باوری مستحکم شده و باورهایش از آبشخور اخلاق و انسانیت نشأت و جان و جلا گرفته،دلش برای بویراحمد ودنا می تپد و برای اعتلای سرزمین اش می کوشد؛ در این "جوشش" و "کوشش" بویراحمد و دنا، قوام می گیرد و عزت از دست رفته اش را طلب می کند."قوام"می تواند راهبری باشد که سهم بویراحمد و دنا را در این آوردگاه با آورده هایش پاس بدارد و محفوظ و عزیز شمارد.
آری!بویراحمد و دنا اگر نه به "رضا خان" ها که عصر قلدر مآبی سالهاست بسر آمده،به "قوام السلطنه"هایی پراگماتیست و تاثیرگذاری چون "قوام فروزان"احتیاج دارد که با سیاست ورزی و کیاست و با تکیه و احاطه بر نیروی کاریزماتیکی که از "رأی"مردم نشأت گرفته،مسیرهای توسعه فرهنگی_اقتصادی_سیاسی مردمانش را بازگشایی و بسط دهد و سفره مردمانش را از ثروت های باالقوه سرزمین شان پر کند تا با استراتژی فشار از پایین و چانه زنی از بالا،بویراحمد و دنا از بن بست توسعه نیافتگی اقتصادی و مواصلاتی خلاصی یابد.
آری! "قوام فروزان" حلقه اتصال نخبگان و بدنه مردمی و کلید اعتبار و آبروی بویراحمد و دنا می آید، اگر همه لبیک گویان به استقبالش بشتابیم،تا پایانی باشد بر تفرق و توسعه نیافتگی بویراحمد و دنا، آری،بی شک "قوام" بویراحمد برای عزت بویراحمد و دنامی آید.
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
آرزوی موفقیت برای حاج قوام فروزان دارم امیدواریم دراین راه موفق باشند،امثال حاج قوام ازسرمایه های این کشورهیتند وبای قدرشان رابدانیم
سادات محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
من اعتقاد دارم شایسته ترین گزینه قوام فروزان با تمام توان از ایشان حمایت میکنیم
شایسته سالاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
انتخاب ما اگر بر اساس شایسته سالاری باشد به قوام فروزان لبیک خواهیم گفت
زخم خورده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
طبیب زخم های اصلاحات می آید....
کبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
بی شک مردم دیگه از چهرهای تکراری خسته شدن کسانی که فقط حرف زدن و عمل نکردن.حالا وقت ان رسید مردان عمل وارد عرصه بشن و قطعا یکی از این مردها اقای حاج قوام فروزان خواهد بود و قطعا با انتخاب شایسته و حمایت های مردم عزیز بویراحمد و دنا حاجی عزیز وکیل المله شما مردمان عزیز خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
خبردناي عزيز
فهرست كردن عناوين بالاي شغلي ايشان از نوجواني تا بازنشستگي شرنگي است بر تن رنجور جوانان تحصيلكرده بيكار
sam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
دروووود برحاج قوام مرد بزرگ و مردم دار بویراحمدی ها
wwww
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
والا ایطوری ای شا ای گیت نیسه
والا منفعت طلبان من کیسش نیکنن
فقط دکتر هدایت خواه
جهانبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
تیتر اشتباهه،اولین و تنها کاندید واقعی اصلاح طلب بهتره
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
درود بر قوام السلطنه بویر احمد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
گزينه خروجي هركسي باشد و سيد باقر از هركس حمايت كرد با تمام وجود در كنارش خواهيم بود. درود بر سيد باقر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
امیدوارم تیم اصلاحات با آینده نگری و تدبیر وارد کارزار انتخابات شوند و افرادی هموچون فروزان و ایزدپناه برای منطقه و وکیلی برای تهران را حمایت کنند
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
حاج فروزان کارنامه خوبی دارد میتواند یک نماینده با تجربه و کارآزموده برای استان باشد امیدوارم با حمایت ۱۰۰درصدی اصلاحات به مجلس راه پیدا کند
بابکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
درود بر هر سه بزرگوار
و به امید پیروزی حاج قوام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
همه با هم برای قوام اصلاحات و بویراحمد با حاج قوام
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
اصلاحات گزینه بد نداره همه نام نیک دارند و مورد احترام مردم هستند حاج فروزان هم از نیک نامی و محبوبیت بالایی برخوردار است براش آرزوی موفقیت و پیروزی داریم
نام:
ایمیل:
* نظر: