به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
آخرین روز از تیرماه امسال، نشستی با هدف معرفی گزینه نهایی شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا جهت کاندیداتوری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام علی (ع) یاسوج برگزار و البته بسیاری از نیروهای تاثیرگذار این طیف سیاسی در اعتراض به گزینه معرفی شده حاضر به حضور در آن نشست نشدند.
خبردنا:‌ در همان ساعات اولیه بعد از برگزاری آن نشست، انتقادات شدیدی روانه شورای اصولگرایان بویژه " دکتر ستار هدایتخواه " بعنوان " بانی " اصلی تشکیل دهنده آن نشست شد بگونه ای که " دکتر حمیده هدایتخواه " فرزند " دکتر هدایتخواه "در بیانیه ای شیوا برعلیه شورای اصولگرایان قلمفرسایی کرد و در آن نوشتار تاکیدکرد که " منفعت طلبان " دور تا دور " پدر " را گرفته و نمی گذارند وی واقعیت های " بازی سیاست " را در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ببیند.

باگذشت روزها از آن روز، انتقادات همچنان ادامه دارد و برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که " کریم فرخیانی" نتوانست شور و نشاط را در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و دنا فراهم آورده و از سویی توان کافی برای جمع آوری آرای این طیف را تاکنون از خود نشان نداده است.

برخی دیگر از تحلیلگران معتقدند که گزینه نهایی طیف اصولگرا برای انتخابات یازدهم خانه ملت همان " دکتر ستار هدایتخواه " خواهد بود اگرچه تاکنون این تحلیل مورد تائید خود " دکتر " واقع نشده است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سوی برخی فعالان سیاسی اصولگرا که البته " خبردنا " آن اطلاعات را نه رد می کند و نه تائید و تاکید می دارد آمادگی کامل برای انتشار پاسخ شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا را در این ارتباط هم دارد، این طیف بدنبال گزینه دیگری بغیر از " کریم فرخیانی " از سررود جنوبی هستند.

" حجت الاسلام علیرضا علیپور " متولد روستای تنگ سریز از سررود شمالی که سال ها در فوتبال ایران نقش تعیین کننده ای داشته است گفته می شود بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بزودی معرفی می شود.

حجت‌الاسلام علیپور سمت‌های متعددی در فدراسیون داشته است.  حضور در معاونت فرهنگی، برگزار‌کننده نمازهای جماعت در فدراسیون، رئیس ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای، دبیر سازمان لیگ، موسس کمیته اخلاق، دبیر کمیته اخلاق و... عمده‌ترین مسئولیت‌های وی در فدراسیون طی سال‌های گذشته بوده است. او از جمله افرادی است که معمولا زودتر از همه مسئولان در فدراسیون حضور پیدا می‌کرد و اقدامات خاص خود را انجام می‌داد. 

روزنامه ها البته در آن دوران اینگونه راجع به " علیپور " نوشتند: علیپور و عزیزالله محمدی با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان کمیته اخلاق سقف قرارداد را وارد فوتبال ایران کردند و از طرفی تیشه مبارزه با فساد برداشتند و وارد حریم خصوصی افراد شدند. کمیته اخلاق با مدیریت علیپور به زمین و زمان، موتورسواری فلان بازیکن، مدل موی آنچنانی،لباس رنگی و...ایراد گرفت و جوی علیه سازمان لیگ در آن دوران ایجاد شد که شاید هیچ‌کس گمانش را نمی‌کرد.برنامه‌های مختلف ورزشی در صداوسیما برای پیگیری ماجراهای آن روزها تشکیل شد و از همان زمان بود که علیپور به چهره‌ای کاملا شناخته شده در فوتبال ایران بدل گشت.

" علی پور" بعد از اینکه از مسوولیت خود در فوتبال کناره گیری کرد مصاحبه هایی راجع به بازی فوتبال ایران – ژاپن و مصرف " ترامادول " توسط یکی از بازیکنان تیم ملی از وی منتشر شد که وی را به " کمیته اخلاق فوتبال " احضار کردند. 

"علی پور" رییس کمیته صیانت از سلامت فوتبال را سال ها برعهده داشته و گفته می شود کاندیداتوری وی به تائید برخی از بزرگان اصولگرا در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا رسیده است.

اگر این اطلاعات درست باشد باید منتظر ماند که آیا " کریم فرخیانی " بعنوان گزینه اول اصولگرایان بویراحمد و دنا همچنان رودروی " دکتر مهدی روشنفکر " که از همتباران خود است باز خواهد ایستاد؟ 

باید منتظر روزهای آینده بود و اینکه آیا " حجت الاسلام علی پور " گزینه جدید شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود و یا گزینه های دیگری در روزهای آینده نیز معرفی می شود؟

این قصه سَر دراز دارد.....

" خبردنا " آمادگی انتشار پاسخ شورای اصولگرایان بویراحمد و دنا را برای این خبر مجددا اعلام می دارد.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سررود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
شما که فرق سررود شمالی و جنوبی رو نمیدونین چرا سعی میکنید خبر کذب بزنین.
حجت بر ما تمام شده فقط به فرخیانی رای میدیم. وسلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
خهخخخخخخ
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
زنده باد استاد روشنفکر
فرهنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
هرنی ، هرنی
خر ایارن ، گانه نی
خدایا بیونسم ای ادمل عتیق ن کی جفت جور ایکنه
یاسوج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
پس مشخص است عده ای سر در گم شده اندوهی روزی یک گزینه را اعلام می کنند وبا ابروی افراد بازی می کنندهر کاری می کنند مردم همراهی نمی کنند
نام:
ایمیل:
* نظر: