به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
خبردنا: معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤول سازمان انسداد مرزهای کشور در پی رحلت عالم ربانی آمیراحمد تقوی پیام تسلیتی صادر کرد

به گزارش "خبردنا"، سردار جواد عظیمی‌فر معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسؤول سازمان انسداد مرزهای کشور در پی رحلت عالم ربانی آمیراحمد تقوی پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی عالمی خوشنام و از دنیا بریده و مردم‌دار و متقی بود که عمر خود را صرف خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه کهگیلویه بزرگ کرد و هیچ گاه در این چند دهه از عمر پر برکت خود از مردم رویگردان نبود.

در این پیام آمده است: آن عالم ربانی برای به بار نشستن انقلاب و نشر اندیشه‌های امام و ترویج اسلام همواره در صحنه حاضر بود و در دوره زعمات امام خامنه‌ای نیز هیچگاه خللی در ولایتمداری آن عالم با بصیرت ایجاد نشد و لذا قبل از هر چیز بزرگترین خصیصه آمیراحمد تقوی رحمت‌الله علیه؛ صفت ولایتمداری بود.

در پیام سردار عظیمی‌فر آمده است: ساده‌زیستی آمیراحمد تقوی باید الگویی برای جوانان امروزی باشد که در عین نام و نشان و بزرگی و جذبه‌ای که در بین مردم و مسؤولان داشت با تزکیه نفس به زندگی اعیانی و خوش‌نشینی پشت کرد.

عظیمی‌فر در این پیام از همه آحاد مردم و اقشار مختلف خواست تا وداعی باشکوه با این عالم مجاهد داشته باشند و قدرشناسی خود را از مجاهدات چند دهه‌ای آمیراحمد تقوی این بار در برنامه‌های تشییع و تدفین و سایر مراسمات به منصه ظهور برسانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: