به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
خبردنا: سرپرست امور مجلس سازمان بهزیستی درگذشت عالم وارسته و سید جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقا آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.

به گزارش "خبردنا"، متن پیام سید محمدرحیم فاضلی نژاد به شرح ذیل است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شیء إلی یوم القیامه

انالله و اناالیه راجعون

فقدان جانسوز و جانگداز عالم وارسته و سید جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقا آمیر احمد تقوی موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید. این عالم ربانی که عمر بابرکت خویش را صرف تحصیل علم و دین نمود و با تعلیم و تعلم شاگردان متعدد، خدمات فراوانی به جهان اسلام و عالم تشیع ارائه کردند، همواره و در همه حال در مسیر تقوی، ساده‌زیستی، حفظ بیت‌المال و طهارت نفس گام برداشتند و اینجانب به عنوان فرزند کوچکی از کهگیلویه بزرگ همواره به داشتن چنین پشتوانه معنوی ارزشمندی مفتخر بوده‌ام.

اینجانب در کمال تأسف درگذشت این عالم ربانی و مبارز راستین مسیر انقلاب اسلامی در عرصه علم و ایمان که مجاهدت‌های ایشان همواره در ذهن و دلمان به یادگار خواهد ماند را به رهبر معظم انقلاب (دام عزه)، حوزه‌های علمیه کشور به‌ویژه شهرستان کهگیلویه بزرگ و بیت محترم ایشان و مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای ایشان علو درجات و حشر با ائمه‌اطهار (ع) و برای بیت مکرمشان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: