به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
خبردنا: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی رحلت  عالم مجاهد  حجت الاسلام والمسلمین  آسید میر احمد تقوی  رحمت الله علیه را تسلیت گفتند.

به گزارش"خبردنا"، متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد  حجت الاسلام والمسلمین  آسید میر احمد تقوی  رحمت الله علیه را به عموم مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد و بالخصوص به علماء اعلام و ارادتمندان ایشان و بالاخص به بازماندگان و خاندان مکرم و معزّز تقوی تسلیت میگویم.
در طول دهها سال آشنایی و ارتباط با این عالم بزرگوار، همواره مجاهدت در راه حق و اهتمام بر خدمت به مردم و تلاش برای تعلیم و تربیت متعلمان و جویندگان، همراه با صدق و صفای کم نظیر را از خصوصیات بارز این روحانی بزرگوار شناخته‌ام و این‌گونه خصال نیکو و برجسته، در میزان الهی از برترین حسنات است.
رحمت و رضوان الهی بر روح پر فتوح آن عالم ربانی باد.
سیّد علی خامنه ای
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خ بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
1
بسمه تعالی
درود بر رهبر معظم انقلاب که چه زود با پیام خود موجب تسلی خاطر مردم استان بخصوص بازماندگان گرامی ایشان گردید پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب برای رحلت این عالم مجاهد و متقی آمیراحمد تقوی در همین ساعات اولیه رحلت ایشان نشان از شناخت رهبر معظم انقلاب از ایشان و خدمات شایسته ایشان در استان کهگیلویه و بویراحمد از محدود پیام های رهبر انقلاب برای شخصیت های اسلامی و انقلاب اسلامی در همان ساعات اولیه است و این افتخار خدمت به اسلام و مردم این عالم مجاهد و متقی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: