به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد:
این شهرستان بویراحمد سابقه قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای دارد و دامن زدن زود هنگام به انتخابات و پررنگ کردن برخی مسائل، آبستن حوادث ناگواری خواهد بود.
معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد با اظهار تاسف از تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: این شهرستان بویراحمد سابقه قومی، قبیله‌ای و عشیره‌ای دارد و دامن زدن زودهنگام به انتخابات و پررنگ کردن برخی مسائل، آبستن حوادث ناگواری خواهد بود. 

به گزارش خبردنا از یاسوج،" عبدالحمید پناهی " در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد که به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: نباید بیش از این به مسائل انتخاباتی دامن بزنیم و باید به گونه‌ای عمل شود که شرایط جامعه به سمت بهتر شدن پیش برود.

وی گفت: متأسفانه فضای مجازی و حقیقی شهرستان بویراحمد پُر شده از تبلیغات پیش از موعد، که این جرم بوده و مستوجب برخورد قانونی است.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد افزود: در فضای مجازی و حقیقی شهرستان بویراحمد شاهد تبلیغات زود هنگام انتخابات مجلس هستیم که این تبلیغات زود هنگام توسط دستگاه‌های امنیتی، قضایی و اطلاعاتی و سیاسی شهرستان و استان رصد و گزارش‌های لازم جمع آوری می‌شود.

معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد به کاندیداهای احتمالی انتخابات و هواداران شان تذکر داد که تبلیغات زودهنگام را در فضای مجازی شروع نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: