به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
مشاور امور بانوان فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرامی خود واکنش تندی به ارسال پیام تسلیت ها و تبریک ها در مناسبات مختلف نشان داده و از آن به نامِ " مسابقات تسلیت و تبریک گویی " یاد کرده است.
به گزارش خبردنا از یاسوج، " حمیده زعیمی " در صفحه اینستاگرامی خود بعد از درگذشت " آیت الله آ میراحمد تقوی " موسس اولین حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیام های تسلیت ارسالی به این واقعه، واکنش عجیبی نشان داده و دلیل حجم فراوان این پیام ها را چشم و هم چشمی مسوولان دانسته است.

متن پیام مشاور بانوان کهگیلویه در این ارتباط عیننا منتشر می شود:

اندرحکایت مسابقات تسلیت و تبریک گویی.....

در هر حادثه و اتفاقی که پیشامد می کند و یا انتصابی که صورت میگیرد بیش از هرآنچه چشم ها را خیره می کند مسابقه تسلیت گویی است علیالخصوص اگر فرد متوفی دارای قدرت سیاسی و اجتماعی باشد و یا انتصابی دندان گیر صورت بپذیرد.

سایت ها جولانگاه تبریک و تسلیت گوییها می شود که مبادا کسی از این مسابقه عقب بماند. 

افرادی مانند آ میراحمد تقوی رحمه الله علیهم اگر انسانهایی ساده زیست و بی تکلف بودند آنچه در برابر این افراد انجام میدهیم ترویج روحیه تملق و ریا است.

حضور پرشور مردم خود گواه ارزشی و جایگاه این انسان بود اما........ اگر قرار بر تسلیت و تبریک باشد به نمایندگی می توان اکتفا کرد به مجمع نمایندگان و استاندار و چند مورد دیگر. 

این چند روزه شاهد حجم عظیمی از پیام های تسلیت بودیم و چشم و هم چشمی ها در فرستادن پیام تسلیت.

در حوادثی مانند فاجعه سقوط هواپیما و یا سانچی و ....... # به همچنین مسوولان رقابت سنگینی دارند در عرض تسلیت ها# 

پروردگار عاقبت ملت ایران ختم به خیر بفرما.


 
خبردنا- عادل علیبازی  :  خانم زعیمی لازم است قبل از نوشتن هر مطلبی اندکی بیندیشی ! البته که از کوزه همان برون ترآود که در اوست ! نگارش این مطلب توسط فردی که ادعای روشنفکری و ژست های انتخاباتی  دارد نشان می دهد که در قاموس کودکانه چنین افرادی احترام بزرگان چه جایگاهی دارد !

زعیمی و زعیمی ها بیش از آنکه نگران حجم پیامهای تسلیت برای بزرگان ماندگار چون آمیر احمد تقوی باشند باید نگران  ادب از دست رفته در برابر بزرگان باشند .

خانم زعیمی مقصر نیست بلکه مقصر فرمانداری است که مشخص نشد براساس کدام شاخص و شایستگی ایشان را بعنوان مشاور بانوان حوزه کهگیلویه بزرگی گذاشت که حتی جایگاه رفیع آمیراحمد را نمی شناسد و اینگونه از حجم محبت فرزندان استان در مناصب مختلف که در پیام های تسلیت متجلی یافته مغموم است .

تاسف باید گفت به چنین اندیشه ای و چنین افرادی که نمی دانند " هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد " . 

زعیمی و زعیمی ها باید بدانند که پیام های تسلیت و تبریک سبب مودت و نزدیکی دلها بهم شده و صدالبته که تسلی روح بازماندگان خواهد شد و البته برای فخر ماندگاری چون آمیراحمد بازماندگانش همه کهگیلویه بزرگ هستند که در بدرقه اش به بهشت سنگ تمام گذاشتند . باشد که امثال زعیمی ها که در انتخابات شورای شهر یاسوج خود را آزمودند و پاسخ شایسته ای از مردم دریافت کردند در مواجهه به حوادث اجتماعی استان و بزرگانی که تنها یک جمله از آنها فضای سیاسی - اجتماعی را متحول می کرد و البته هرگز از چنین ظرفتیی برای خودشان استفاده نبرند به درک و فهم درستی از مناسبات استان ببرند و تصور نکنند " نه هر که سر بتراشد قلندری داند "!


نام:
ایمیل:
* نظر: