به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
با پادرمیانی دکتر مندنی پور:‌
جوان یاسوجی حدود 30 ساله که به اعدام محکوم شده بود با پادرمیانی " دکتر علی مندنی پور " حقوقدان خوشنام، اندیشمند، متعهد و نام آشنای بویراحمدی از بالای " دار " به پایین آمد.

به گزارش ارسالی به خبردنا، این جوان حدود 30 ساله متاسفانه در درگیری محلی، جوان عزیز دیگری را حدود پنج سال پیش به قتل رساند و قرار بود امروز صبح بیست هفتم مردادماه 1398 در زندان مرکزی یاسوج " اعدام " شود اما با پادرمیانی " دکتر مندنی پور " حقوق دان و وکیل ارزشمند و متخصص دیارمان از پای چوبه " دار " به پایین آورده شد.

آنچه که شنیده شده، خانواده بزرگوار، فرهنگی و اصیل " مقتول " این حادثه تاسفباردر اقدامی زیبنده ، شایسته و در خور شآن، مهلت یک ماهه ای را به احترام " دکتر مندنی پور " به خانواده و بستگان " قاتل " داده اند.

متاسفانه در برخی اوقات شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که این حوادث مشکلات متعددی را هم بهمراه دارد.

پایگاه خبردنا با عرض تسلیت صمیمانه به خانواده " اصیل و عزتمند مقتول‌" این حادثه تاسفبار، از این خانواده " شرافتمند و بزرگوار" می خواهد برای رضایت باریتعالی، اشاعه فرهنگ گذشت و ایثار مدنظرائمه اطهار(ع) و احترام به ایل باعزت " بویراحمد "، از حق مُسلم، قانونی و شرعی خود چشم پوشی کرده و البته بطور حتم " روح " آن " عزیز " سفر کرده " بهشتی و جاودان " در تاریخ ثبت خواهد شد.

امیدست همواره شاهد خوشحالی، تندرستی و نشاط تمامی مردم دیارمان بوده و هیچگاه شاهد چنین حوادث تلخ و تاسفباری نباشیم.

برای شادی روح آن عزیز سفر کرده که از خداوند بزرگ می خواهیم به خانواده ایشان همیشه صبر، شادی و سلامتی عنایت بفرماید صلوات فرستاده و سوره فاتحه را باهم قرائت خواهیم نمود.

خدایش بیامرزد ان شالله


نام:
ایمیل:
* نظر: