به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
درصورتی که شهرستانهای استان پر از جوانان و استعدادهایی است که بدون شک میتوانند در کنار سایر بزرگان و با مشورت آنها خط مقدم مدیرتی کشور که خواست رهبری معظم انقلاب و البته مردم است به دست گیرند و موجب دمیده شدن روح امید و نشاط در فضای کلی کشور گردند علت نادیده گرفتن این مساله از جانب جناح های سیاسی چیست؟!
 خبردنا :  یکی از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به نماینده اسبق بویراحمد و دنا از وی خواسته تا از جوانان برای حضور در رقابت های انتخاباتی حمایت کند .

به گزارش " خبردنا "، متن نامه سرگشاده " جلال دانش " به " ستار هدایتخواه " به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر هدایت خواه
نماینده محترم ادوار و سخنگوی محترم شورای اصولگرایان استان ک.ب

باسلام و تحیات؛

احتراما؛ همانگونه که استحضار دارید پس از چهل سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی و فراز و نشیب های متعدد قطار انقلاب به ایستگاهی رسیده است که هم نیازمند حذف مسیرهای فرعی و نامطلوب والبته فرسوده و نیز نیازمند خدمه ای است که با انگیزه و توان و انرژی بیشتر این امانت را راهبری و البته توام با تدبیر و خلاقیت ادامه مسیر را بپیمایند.

تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دلسوزان اندک شبهه ای باقی نگذاشته است که مهمترین نقطه امید حرکت مردم و انقلاب در دکترین یا سند راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی جوانان و اتکا به نیروی جوانی است.

موجب تعجب است که چگونه این مهم در دستور کار شورای اصولگرایان که خود را بیشتر به مبانی انقلاب نزدیک تر می پندارند قرار نگرفته است و یا اگر مورد شور قرار گرفت چگونه است که خروجی جریان اصولگرایی گزینه ای جوان یا نزدیک به جوانان نبوده است.

آیا شورای مذکور بر این باور است که از میان این همه جوان خلاق و مستعد گزینه ای برای مجلس شورای اسلامی یافت نمیشود؟!

درصورتی که شهرستانهای استان پر از جوانان و استعدادهایی است که بدون شک میتوانند در کنار سایر بزرگان و با مشورت آنها خط مقدم مدیرتی کشور که خواست رهبری معظم انقلاب و البته مردم است به دست گیرند و موجب دمیده شدن روح امید و نشاط در فضای کلی کشور گردند علت نادیده گرفتن این مساله از جانب جناح های سیاسی چیست؟!

 یکبار از خود گذشتگی کنیم و نام یکی از این نیروهای مستعد را از فضایی برون شهرستانی اعلام نماییم شاید سایر دلسوزان نیز بپا خیزند و این تابو شکسته شود و جوانان و بزرگان با سعه صدر این مهم را عملیاتی نمایند.

خدا را شاهد و گواه میگیرم که فقط بر اساس آنچه به نفع مردم و انقلاب است بر خود تکلیف دیده ام که این مساله را معروض بدارم و از جنابعالی و سایر بزرگان محترم و حتی احزاب دیگر که به عنوان رقیب محسوب میشوند این انتظار وجود دارد که کاندیدای جوان معرفی نمایند و قطعا این نوید را می دهیم که اگر چنین شود پتانسیل ها و استعدادهای انسانی و طبیعی استان گل های شکوفه خود را به بار خواهند نشست و چرخ پیشرفت کشور را تسریع خواهند بخشید.

در بین اسامی منتشر شده در لیست شورای مرکزی اصولگرایان نامی به چشم میخورد که اتفاقا شورای محترم ایشان را به عنوان نماینده جوانان معرفی کرده است آیا امکان معرفی چنین افرادی به عنوان نماینده جریان اصولگرایی برای این افراد سخت و گران است؟؟!

یکبار امتحان کنید و استقبال مردم را از این مساله یعنی گزینه جوان مومن و انقلابی فارغ از جناح بندی های سیاسی و قومیتی به سنجش و داوری بگذارید!

تاکید میگردد که در خواست ما از سایر جریانات سیاسی نیز همین است که از شعار طرفداری از جوانان خارج گشته و در این مرحله حساس به شخصیت، تدبیر و خلاقیت جوانان احترام بگذارند تا همچنان که در همه عرصه های علمی و فناوری از دفاع مقدس تا کنون کشورا به قله های عزت و پیشرفت رساندند در این زمینه نیز چنین اتفاقات مبارکی رخ دهد.

از جنابعالی و سایر شورای محترم این انتظار می رود که در این مساله مهم پیش قدم شوند و خروجی جریان مذکور منجر به معرفی جوانی با استعداد و با انگیزه و کارآمد گردد. ان شاءلله.

با تشکر
جلال دانش
فعال اجتماعی و سیاسی

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
هر جا جوان نادیده گرفته شد همانجا برای ابادی اش جوان در صف اول است اما برای اداره کردن ........لطفا جوانان را قبل از جراحی دریابید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
حضرت عباسی ذنبال چی هستی؟ اصلا تعریف فعال سیاسی اجتماعی رو می دونی؟ فکر نکن با چهار مطلب بزرگ میشی و به سیاسیون خودت نزدیک میکنی! بابا جان این راه حضرتعالی به ناکجا اباد ختم میشه، سعی کن کسب تجربه کن تا پخته تر بشی
والا سر بزیری هم چیزی خوبی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
لذت بردیم و کاش این پیرمردها دیگه برن کنار و فرصت را به ما جوانان بدبخت بدن والا ما هم بلدیم ما هم انسانیم و ما هم توانمندیم.

جوانان متحد شوند و فریب پیرهای سیاسی و وابستگان و آویزان ها را نخورند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
درپاسخ برادر ناشناسهمین یک عبارت بس است .الحسودو لا یسود .وسلام
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
منظور استفاده از جوانان این نیست که کاندیدای مجلس و رئیس جمهوری و قضائیه و وزیر از جوانان باشد نه جوان باید مسیر را طی کند....
جهانفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
جناب آقای دارش. ای کاش اول به مقوله حق شناسی می پرداختی
مجید دهدشت
|
France
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
واقعا احسنت داری
هم مودبانه و هم بجا و محکم
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
سلام
جناب دانش یه سفارش بهت میکنم خیلی زود هس برا شما وارد گود سیاسی در این سطح شده ای چرا؟
چون جنابعالی باید حداقل سوابق شغلی و اجرایی حداقل ده ساله داشته باشی تا حداقل حرفت برا مردم خریداری داشته باشه با چه سابقه ی اجرایی شما چنین حرفایی رو میزنی با چه تجربه تخصصی خودت را نسوزان عزیزم زود هس به خدا .. موفق باشی
نام:
ایمیل:
* نظر: