به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۴۰۷۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
خبردنا: سرمربی فصل گذشته سایپا، اخیرا و در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرد که از کار کردن در یک کشور خارجی استقبال می‌کند. اتفاقی که با توجه به تیتر یک شماره امروز روزنامه ایران ورزشی، امکان رخ دادنش وجود دارد.

بعد از اخراج سرکو کاتانچ از تیم ملی عراق، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جانشین او هستند و یکی از مربیانی که به عراقی‌ها پیشنهاد شده، علی دایی است.

علی دایی از طریق یکی دو واسطه ایرانی که ارتباط نزدیکی با فدراسیون فوتبال عراق و اعضای اقتصادی آن دارند برای حضور در تیم ملی پیشنهاد شده و مورد استقبال هم قرار گرفته. عراقی‌ها که ابتدا فکر نمی‌کردند دایی علاقه‌ای به حضور روی نیمکت تیم ملی عراق داشته باشد، قرار است در جلسه آینده خود بحث حضور سرمربی سابق سایپا را مطرح کنند و در این مورد به قطعیت برسند. قرار است دوشنبه جلسه‌ای رسمی در فدراسیون فوتبال عراق تشکیل شود و مدیران برای انتخاب جانشین کاتانچ به اتفاق نظر برسند.

ایران ورزشی در ادامه گزارش خود به این نکته اشاره کرده که دایی چهره محبوبی در عراق محسوب می‌شود و این محبوبیت را می‌توان در سفر حدود یک هفته قبل دایی به عراق دید، جایی که هواداران فوتبال در کشور همسایه برای او سنگ تمام گذاشتند و از ستاره سابق فوتبال ایران به بهترین شکل ممکن پذیرایی کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: